Mobilguiden666 Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 (endret) Endelig!! Kom med bud for 20 min siden. Første inntrykk er at den er stor! Like stor som M65. Menyene er litt simple og den minner veldig om ST55 / ST60. SMS er blitt BEDRE dog! Trenger mer tid, men sitter med ett litt middelmådig inntrykk....til nå.... Endret 23. august 2004 av Mobilguiden666 Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 23. august 2004 Forfatter Del Skrevet 23. august 2004 Hmm...sammenlignet med min 6230 er ikke skjermen spesiellt lyssterk. 6230 skjermen er SINNSYKT mer lyssterk! Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Hadde det vært mere "lys" fra skjermen hadde batteriet vart 1 time...har M65 og S65 mobilene mine på 70% og synes det er bra Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 23. august 2004 Forfatter Del Skrevet 23. august 2004 UH, Min er på 100 % og jeg syntes det er mørkt :-( Men, men..... Lenke til kommentar
Trilithion Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 om du kunne skrive flere plus og minuser ved den. Jeg vet ikke om jeg skal ha SE K700 eller S65 Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 23. august 2004 Forfatter Del Skrevet 23. august 2004 Ok. Har begge. S65: - STOR Litt treg ( Ikke avskrekkende ) Simple menyer LITT tingvint brukergrensesnitt ( Her er vel smaken som baken ) Ikke radio Ikke MP3 Virker lit plastaktig Litt dårlig lyd ( hører ikke veldig godt med full lyd ) Litt lyssvak skjerm + Lekker telefon 1.3 MP kamera Bluetooth Minnekort lett Stor skjerm Bra oppløsning i skjermen K700i: - DÅRLIG LYD! ikke minnekort små taster DÅRLIG BATTERI! Ikke MP kamera + Liten Lekker MP3 Radio Bra skjerm Bluetooth virker solid! Jeg ville valgt K700i. Men her er det hva som er viktig for deg som er deg avgjørende. Lenke til kommentar
Stringer Bell Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Legg ut noen bilder du har tatt med kameraet til S65 da! Lenke til kommentar
rontonic Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Hæ, er den like stor som M65? Hva med menyene, er de identiske med CX65 (har den her nå).? Og musikk avspilling er vel bare å glemme eller hva? Det har vært mye snakk om AAC støtte, men har den noen avspiller (slik at man slipper å måtte spille av en og en låt). Og har du greid å konvertere noen låter til et format den skjønner? Får vel min på onsdag, men er allerede rett jeg blir litt for skuffet. Er S65 like lyssterk som CX65, så er jeg enig at den ikke er sterk nok. Men prisen er jo relativt god på S65. Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 3 spørsmål: Hvordan er joysticken? Er knappene veldig små? Går det veldig tregt å skrive sms? Jeg har en ST60 som utgangspunkt så hvis du har mer erfaring med den så er det kanskje enklere å gi svar. Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 (endret) Joysticken er veldig bra synes jeg, presis i aller retninger og akkurat passe hard å flytte på. Knappene er også veldig bra, gode å trykke på og ikke for store/små. Du har et lite knepp på dem sånn at du kjenner at de er trykket inn. SMS henger ikke i det heletatt selv på lange meldinger. Mobilen ligger godt i hånden og kjennes bra ut, lett å bruke med en hånd Endret 23. august 2004 av Hoax Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Hei ******* Takk for din henvendelse. Etter den informasjon vi har, sÃ¥ vil den ikke kunne spille av annet enn wav og midi filer som de fleste mobiler. Den vil heller ikke ha radio. Det vil heller ikke kommme noen oppgraderinger programmer som gjør det mulig heller. Med Vennlig Hilsen *************** SIEMENS mobile Hotline Norway:22708400 Besøk oss pÃ¥ internett: http://www.siemens-mobile.no/ Handle online: http://www.siemens-mobile.no/shop NB! VED TILBAKEMELDING TIL OSS, VENNLIGST LA HELE HISTORIKKEN FØLGE MED. -----Original Message----- From: Siemens Support [mailto:[email protected]] Sent: 20 August 2004 10:59 To: ICM NORWAY Subject: Støtte for aac/mp3 (********************) Subject: Støtte for aac/mp3 Body: Støtter siemens S65 mp3/AAC eller noen andre lydformater? Hvis nei, vil dette kunne legges til av dere senere? Da har dere sett den, dette er et steg tilbake og gjør meg usikker på valg av mobil. Hoax gidder du å poste noen erfaringer? Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Så snart jeg kan så...Fikk bare "Følgebrevet" til pakken med ny kabel fra tyskland i dag, (Siemens fikk meg til å kjøpe feil kabel så de sender meg ny gratis) Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Dette med mp3 er llitt surt, ja. Hedigvis har jeg en iPod mini som ikke tar noe plass i lomma fra før av Lenke til kommentar
Even. Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Trenger ikke mp3spiller på mobilen....har bestillt ipod med 20 gb Lenke til kommentar
kristoffer1989 Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Trenger ikke mp3spiller på mobilen....har bestillt ipod med 20 gb offtopic: har sendt deg noen private messenges svar a evoZ Lenke til kommentar
Stringer Bell Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Testen til club-siemens sier det stritt motasatte av det du sier om S65 ''Mobilguiden666''. F.eks du sier den har en svak skjerm Club-Siemens sier at den er bedre enn SX1 sin(!) Du sier at den har dårlig lyd Club-Siemens sier at det er den beste lyden de har hørt i en mobiltelefon... http://www.club-siemens.net/reviews/mobiles/s65/ Lenke til kommentar
Trilithion Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Det gjorde det ikke lettere å besteme seg om s65, hvis de mener det motsatte. Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 24. august 2004 Forfatter Del Skrevet 24. august 2004 Tja, hva kan jeg si. Jeg er medlem av club-siemens selv og vanket der i mange år. Hatt alle Siemensene FORUTEN M65 og CX65. Nå kan det hende at mitt eksemplar har feil? Lyden er tålig bra. Bedre en mitt første inntrykk. Har brukt telefonen en hel del i ettertid, men at skjermen er lyssterk gjelder IKKE min telefon. Vi har 4 eksemplarer her og sammenlignet med f. eks 6230 så er skjermen SVART! Men nå har da flere kommentert akkurat dette her på Amobil da Hvordan den er sammenlignet med M65 vet jeg ikke, men JEG har ikke hatt en så lyssvak telefon før. Dette er vel bare fakta desverre. Dette gjelder alle de telefonen som vi har fått. ( Jeg har min på 100%, altså så lyst det går ann ) Lenke til kommentar
molna Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 S65 har svart theme som standard, er ikke derfor du synes skjermen er svart da? Ingen av de pre-installerte themsa har noe hvitt, så det er vanskelig å sammenligne uten å legge inn f.eks et hvitt bilde. Lenke til kommentar
rontonic Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Skjermen er vel helt lik som den på CX65, den synes jeg er relativt svak (lysmessig). Så jeg må si meg enig med mobilguiden666. Men i Siemens sammenheng, kan det vel hende dette er en av de bedre skjermene? Får min S65 i dag eller i morgen, så jeg skal ikke si så mye mer før jeg har fått testet en selv... (har CX65 her nå) Jeg byttet tema til et lysere et, og det hjalp faktisk litt.. finnes det ikke noen lysere temaer på S65 da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå