Gå til innhold

Kjøpe ny mobil nå, eller vente?

JoaJoa

Anbefalte innlegg

Push to talk er ganske enkelt på en måte en "lyd sms". Du tar opp noe, sender det via GPRS og dermed kan det spilles av hos mottakeren :)

Ok, slik det fungerer ja. men hørtes ikke så praktisk ut, siden man da må betale allikevel. kan jo liksågodt ringe da :p hvorfor ikke lage mobiler med innebygd walkie talkie? det hadde vært no det! gratis å greier.. jaja, lov å drømme :love:

Vente i noen måneder til?! der går grensen, 19 sept var litt i lengste laget, men skal greie å vente til da.. Det kommer jo nytt hele tiden, så hvis jeg først skal vente så kan jeg jo vente litt til, å litt til å litt til, for det kommer nytt hele tiden.

Nej, måneder i flertall blir for lenge for meg. problemet er at ingen har alle funskjonene jeg ønsker meg, de har enten eller liksom.. jævlig irriterende. S700 hadde så å si alle kravene mine, bortsett fra ett av de viktigstem størrelsen :nei:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det kommer jo altids noen nye mobiler, om du skal vente å vente så kommer det jo nye og nye... Velg deg en om kanskje 2 måneder, så venter du kanskje i 1 år til, så har det jo kjommet nye selvfølgelig. Du kan ikke altid ha det nye, om du ikke driter penger! Jeg, har ventet noen uker på S700, å jeg må vist vente noen måneder til :dontgetit:

Lenke til kommentar

noen måneder til på s700?! kommer den ikke den 19 september da? eller skal den bli "lansert" da, så det vil ta noen ekstra måneder før den kommer til norge liksom?

Noen som kan tippe når den kommer hit? av erfaring fra tidligere modeller liksom..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...