fiskfisk Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 I tråd med det som nå ser ut til å ha blitt en årlig tradisjon, setter vi nok en gang fingrene i en ny reinkarnasjon av Colin McRae Rally-franchisen. Konkurrentene har blitt flere og bedre teknisk, så utfordringen blir stadig større for Codemasters. Les artikkelen her Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 synes det er veldig lite opgraddering grafisk sida det er primært konsoll spel det er synd Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 synes det er veldig lite opgraddering grafisk sida det er primært konsoll spel det er synd Hmm, synes jeg hørte det om 2004 og. Rart dette. Lenke til kommentar
bureaucrator Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Jeg har forsøkt 2004, men jeg fant ingen måte å spille singleplayer sammen med andre biler, altså datastyrte konkurrenter. Er det jeg som roter, eller er dette spillet så hjelpeløst? Lenke til kommentar
ZlummGlumm Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Jeg har forsøkt 2004, men jeg fant ingen måte å spille singleplayer sammen med andre biler, altså datastyrte konkurrenter. Er det jeg som roter, eller er dette spillet så hjelpeløst? Um, det er jo et rællyspæll da.. ikke rallycross. Kjøp deg shox eller no sånn hvis du vil ha arcade. Må si at jeg begynner å bli litt lei den samma cmr om og om igjen. Men 5ern kan fortsatt bli bra, bare de lager spellet større og med mye bedre AI tider. Lenke til kommentar
anatomicpants Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Hvis du vil ha rally simulator kan jeg anbefale Richard Burns Rally. Fantastisk kjørefølelse, utrolig vanskelig, men vanskelig på riktig måte. Man bør ha ratt med analog ratt/gass/brems. Kostet £17.99 på play og kom gjennom tollen uten problem Lenke til kommentar
oysteini Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Hvis du vil ha rally simulator kan jeg anbefale Richard Burns Rally. Fantastisk kjørefølelse, utrolig vanskelig, men vanskelig på riktig måte. Man bør ha ratt med analog ratt/gass/brems. Har nettopp anskaffet meg Richard Burns selv, er imponert sålangt, men gikk på en smell da jeg skulle teste ut multiplayer funksjonaliteten. Den tillot kun hotseat, dvs at netverksspilling var totalt fraværende. Vanvittig bittert, med skikkelig MP kunne jo dette blitt rallysportens GPL Når det gjelder CMR5 håper jeg de har skjerpa MP enda ett hakk siden 4'ern, selve kjørefølelsen er grei nok, selvom det er litt arcade sammenlignet med Richard Burns Rally naturligvis. Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Håper de ordner opp i saker og ting denne gangen, 4'eren var ihvertfall skikkelig dårlig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg