Apoc_ Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 I dag er det første skoledag for elever i noen kommuner. I dag begynner altså jeg på VK1 IKT-Driftsfag. Jeg ønsker alle lykke til med et nytt skoleår Lenke til kommentar
aklla Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 og i dag har (jepp, har det nå) jeg min første time som lærer... excel greier kanske tøft... Lenke til kommentar
hansol123 Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 fy faen kor kjedelig det er skulle hatt 3 måneder fri Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Jeg kom i en klasse der jeg ikke kjente noen. Lenke til kommentar
Jeremy Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 (endret) Jeg kom i en klasse der jeg ikke kjente noen. Er ikke det best da? Begynne med helt blanke ark Det tvinger deg også til å være mer sosial enn du kanskje hadde vært dersom bestekompisen din også var i samme klasse. Og det er bra Endret 23. august 2004 av Jerre Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Jeg kom i en klasse der jeg ikke kjente noen. Er ikke det best da? Begynne med helt blanke ark Det tvinger deg også til å være mer sosial enn du kanskje hadde vært dersom bestekompisen din også var i samme klasse. Og det er bra Hurra Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Å begynne i en klasse der du ikke kjenner noen kan nok være tøft i begynnelsen, men det er en godt følelse å begynne med helt blanke ark ja. Begynte på skolen onsdag jeg. Godt i gang med VK1 Allmenne/økonomiske Lenke til kommentar
Apoc_ Skrevet 23. august 2004 Forfatter Del Skrevet 23. august 2004 Kjenner bare en fyr i klassen min, resten er nye folk. Får håpe resten av gjengen er greie folk Det er greit å begynne med nye ark ja. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 begynte på grunnkurs i dag.kom i klasse med mange jeg kjenner,men syns det var skummelt uansett jeg men regner med at det vil bli bedre etter noen dager Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Begynte på VK1 Elektro i dag. Skole dagen var grei. Vi gikk til klasserommet, pratet litt og dro hjem etter en 10-15 min Kom i klasse med folk jeg kjenner, men nye fjes var det. En jeg gikk i klasse med i fjor, spurte om jeg ville bytte klasse for å komme i samme klasse som han Lenke til kommentar
Algron Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Jeg begynte forrige onsdag jeg Lenke til kommentar
Mikal Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 (endret) Begynte i 9. på Grøtte ungdomsskole idag En bonus var at vi har en ny ordning slik at vi har tre strake timer på begynnelsen av dagen uten friminutt hver dag Endret 23. august 2004 av Mikal Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Skal ikke gå før neste år jeg:) Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 ... Seriøst, hadde det blitt sånn på min skole ville jeg klikka totalt. Umulig å konsentrere seg for så lang tida av gangen. Ville faktisk prøvd å lage en stor sak ut av det, og ringe til avisa og sånt. Lenke til kommentar
Mikal Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Jepp. Det skal kanskje bli en femminuttspause eller to, men ikke mere *griner* Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Er relativt fornøyd med skolen jeg, videregående er så ekstremt mye bedre enn ungdoms skolen Det er nesten(legg merke til nesten) kjekt å gå på skolen nå Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Er relativt fornøyd med skolen jeg, videregående er så ekstremt mye bedre enn ungdoms skolen Det er nesten(legg merke til nesten) kjekt å gå på skolen nå Må si meg enig i det. Spesielt på yrkeslinja. Kan ikke tenkt meg å gå Allmenn fag, har hørt litt av hvert fra kompiser som går Allmenn og folk som har sluttet. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Er relativt fornøyd med skolen jeg, videregående er så ekstremt mye bedre enn ungdoms skolen Det er nesten(legg merke til nesten) kjekt å gå på skolen nå Må si meg enig i det. Spesielt på yrkeslinja. Kan ikke tenkt meg å gå Allmenn fag, har hørt litt av hvert fra kompiser som går Allmenn og folk som har sluttet. Pøh, de fineste jentene er på allmennfag. Lenke til kommentar
Pels Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Er relativt fornøyd med skolen jeg, videregående er så ekstremt mye bedre enn ungdoms skolen Det er nesten(legg merke til nesten) kjekt å gå på skolen nå Må si meg enig i det. Spesielt på yrkeslinja. Kan ikke tenkt meg å gå Allmenn fag, har hørt litt av hvert fra kompiser som går Allmenn og folk som har sluttet. Pøh, de fineste jentene er på allmennfag. Enig hehe.. Det er vel ikke så mange "fine" jenter som velger elektro linje vel? Begynnte på 18.aug jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå