Dwagon Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 OK de er kanskje nyttige men ikke så tidlig på morgenen, så derfor lurer jeg på hvor mange som plages av dette, jeg blir vekket _HVER_ morgen (ikke i helger ) av steinknuseren demmes (BANG BANG BANG BANG BANG BANG BANG BANG BANG BANG BANG BANG BANG BANG BANG BANG BANG BANG BANG BANG BANG BANG BANG BANG BANG BANG BANG BANG BANG BANG BANG ) noe jeg finner vagt IRRITERENDE... så dermed lurere jeg er det andre som plages med dette?? Jeg befinner meg på Gimle i Tromsø, og der har vi bråkmakere. (kanskje samle et saboteringslag, så man for sove lengre enn til klokken 0800, kunne jo ha vert behagelig. ) Lenke til kommentar
Odden Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 intet problem... bruk skjermen det skal gi et godt nok smell til at de holder opp litt til onkel blå kommer og fører deg til et rolig sted Lenke til kommentar
Jeremy Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 (endret) Du er ikke den eneste som er plaget av gravemaskiner. Sjekk vekkerklokka mi (tatt fra soveromsvinduet): Kl. 7.30 hver morgen, on the dot! Endret 23. august 2004 av Jerre Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Føler med deg, mann! Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Bygningsarbeidere holdt på en god stund over veien her når de skulle bygge det nye gamlehjemmet Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Bare skru musikken drit høyt og legge seg igjen........ ps: jeg greier faktisk det Lenke til kommentar
Dwagon Skrevet 23. august 2004 Forfatter Del Skrevet 23. august 2004 Du er ikke den eneste som er plaget av gravemaskiner. Sjekk vekkerklokka mi (tatt fra soveromsvinduet):http://www.home.no/jerre/Bilder/bygg001.jpg http://www.home.no/jerre/Bilder/bygg002.jpg Kl. 7.30 hver morgen, on the dot! ja... har noen sånne "tamrock" eller noe sånt. merkelig at de er skikkelig treg til å komme i gang med herpingen men med en gang de får startet så er de j**li tidlig ute på morgenen.... og dette skal fortsette i flere år.... å stakkars meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå