Gå til innhold

BIOS på POV GeForce 6800 Ultra

HKS

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Raptor' date='23/08/2004 : 11:43']
Hvis du ikke har problemer, bruker du den som er på kortet nå. hvis ikke kan du få en av meg som jeg fikk av pov 9.8.04

Har litt problemer...

Så det hadde vært fint om du kunne sende den! :)

Har bestillt dette kortet selv, og får det imorra. Hvilke problemer har du støtt på raptor? Hadde vært fint å være forberedt på dette.

Lenke til kommentar

Dette sliter mange med.

I was having problems with my Geforce 6800 Ultra, crashing when games were

starting, or when transiting between a 2d scene (title screen for example)

and a 3d scene. I found that on my particular card (Point Of View), the 3d

clock speed is set to 425mhz. I read on a forum that this crashing can occur

if the 2d (ramdac) and 3d clocks are out of sync. If you are having problems

download the coolbits reg hack and set the 2d clock speed to 425mhz (or

whatever your 3d clock speed is set to). I suspect that if you are

overclocking your 3d clock that you should keep your 2d clock in sync.

Hope this helps - certainly seems to have fixed my problems.

Paul

Lenke til kommentar

Jeg sendte en mail til POV og fikk tilsendt en bios som er klokket til 400 for core og 1200 for mem. De innrømmet å ha hatt visse problemer med å sette core til 425 og bestemte derfor å sette denne ned til 400 og heller øke memory til 1200. Jeg får mitt POV 6800 Ultra i morgen og skal flashe kortet med denne nye biosen. Edit: Selve bios filen er datert 23.08.2004.

Endret av Uberbox
Lenke til kommentar
Jeg sendte en mail til POV og fikk tilsendt en bios som er klokket til 400 for core og 1200 for mem. De innrømmet å ha hatt visse problemer med å sette core til 425 og bestemte derfor å sette denne ned til 400 og heller øke memory til 1200. Jeg får mitt POV 6800 Ultra i morgen og skal flashe kortet med denne nye biosen. Edit: Selve bios filen er datert 23.08.2004.

Den har jeg også fått fra dem, men hadde fremdeles problemer mellom 3D og 2D ting (3DMark for eksempel) skal prøve å bruke den jeg fikk av ip dude

BIOS versjon i nVidia driveren endret seg ikke etter jeg flashet POV sin fil, skal få somlet meg til å legge inn CoolBits

Lenke til kommentar
Raptor' date='24/08/2004 : 11:47']

Den har jeg også fått fra dem, men hadde fremdeles problemer mellom 3D og 2D ting (3DMark for eksempel) skal prøve å bruke den jeg fikk av ip dude

BIOS versjon i nVidia driveren endret seg ikke etter jeg flashet POV sin fil, skal få somlet meg til å legge inn CoolBits

Kan du beskrive problemene du har? Er de der kun når det er et skifte mellom 2D/3D?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...