Pilseboben Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Får ikke enablet automatisk oppdatering i Xp. hele feltet er "grått" Får ikke forandret på noen ting. Noe jeg har klikka\rørt? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Jeg vil tror at det er noe spyware eller virus som er grunnen til det. Få tak i Adaware og/eller Spybot og scan systemet ditt. NB- Husk å oppdatere referansefilene slik at de finner de aller siste spyware programmene. Dersom du ikke har noe antivirusprogram så kan du scanne online fra denne adressen: http://housecall.trendmicro.com/ Lenke til kommentar
Pilseboben Skrevet 23. august 2004 Forfatter Del Skrevet 23. august 2004 (endret) kjører ad-wawre jevnlig. har NOD32 antivirus. men det hjelper ikke.... det står bare at : "the windows update service is unavalible" Endret 23. august 2004 av Bomboo Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Sikkert at du ikke har satt servicen i disabled da . Sjekk med start - run - services.msc automatic updates skal være automatic og started . .. Lenke til kommentar
Pilseboben Skrevet 23. august 2004 Forfatter Del Skrevet 23. august 2004 Sikkert at du ikke har satt servicen i disabled da . Sjekk med start - run - services.msc automatic updates skal være automatic og started . .. thanx!! der lå feilen :-) bøyer meg i støvet! takk for hjelpen! men.-... hvorfor har denne plutselig blitt disablet? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Vært inne på black viper sine sider og twaket systemet/servicer for din maskin kanskje . Nei jeg vet ikke , ved installasjon av xp er den auto. Lenke til kommentar
wil Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 hmmm, selv bruker jeg alltid å slå av denne funksjonen både i Windows XP og Windows 2000. synes denne funksjonen er litt unødvendig egentlig. Lenke til kommentar
Pilseboben Skrevet 23. august 2004 Forfatter Del Skrevet 23. august 2004 Vært inne på black viper sine sider og twaket systemet/servicer for din maskin kanskje .Nei jeg vet ikke , ved installasjon av xp er den auto. har en custom XP v.2.0 instalasjon. men VET at automatic DL funka før.... men... godt mulig jeg har leka litt for mye en kveld etter noe pils,,, det er IKKE bra å leke med maskina i fylla!! hehehehe ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå