TRS Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 fant ikke noe om dette i noe søk, mener og ha lest at noen hadde samme problem tidligere. Altså, igår (22aug) så begynte musen og f**ke seg, den dobbelklikker heller ofte selv om jeg bare klikker 1 gang. Jeg har prøvd og stille på dobbelklikke hastigheten i muse instillingene men det har ingen innvirkning. Noen som har vert borti det samme og har noe peiling på hva som kan være galt? Har en MX500 uten logitechdrivere installert (windows standard) Lenke til kommentar
user1 Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 jeg har hatt dette problemet noen ganger med min gamle ms intelli v1.1 mus. Da har jeg bare brekt venstre museknapp bakover noen ganger og det har blitt borte. Jeg ville ikke gjort dette om du ikke er 100% sikker på hva du driver med. Kanskje kan du risikere å rive av hele museknappen hehe Lenke til kommentar
Falkers Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Hadde akkurat det samme problemet med min gamle Logitech mus(husker ikke navnet i skrivende stund,optical mouseman muligens men ikke sikker.). Uansett etter å ha prøvd det meste for å fikse problemet kom eg fram til at det var en merkelig klikk med venstre mus knappen,som nevnt over så hjalp det å brekke musknappen bakover,men problemet kom uansett alltid tilbake. Til slutt fikset eg problemet ved å bestille ny mus Lenke til kommentar
TRS Skrevet 23. august 2004 Forfatter Del Skrevet 23. august 2004 brekt tilbake som i og løsne den, rense eller noe og så sette den på igjen eller? isåfall så tviler jeg på om jeg skal ta sjangsen på det da MX500 har museknappene "integrert" i en del av kroppen Lenke til kommentar
J00J Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 (endret) Jeg har hatt 3 ms 1.1 møss. ALLE er blitt fucka etter et par måneder. Er nok en stor svakhet ved de så ikke at det var snakk om mx500 Endret 23. august 2004 av J00J Lenke til kommentar
user1 Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 brekt tilbake som i og løsne den, rense eller noe og så sette den på igjen eller?isåfall så tviler jeg på om jeg skal ta sjangsen på det da MX500 har museknappene "integrert" i en del av kroppen Jeg bare brakk tilbake og satt den på plass igjen. Knappen ble aldri tatt helt av. Problemet har kommet tilbake, men med månders mellomrom. Det varierer jo veldig på designet på musa om det er mulig å brekke knappen bakover. Lenke til kommentar
Squeegie Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 høres ut som en feil på musen. lever den tilbake og krev en ny. Lenke til kommentar
Zimon Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Høres ut som om bryteren inni er slitt rett og slett. Om musa er gammel og velbrukt, så kjøp ny. Er musen ganske ny og normalt brukt så er det mulig en garanti sak, så da må man bare kontakte mutikken man kjøpte den i. Har hatt ett slikt tilfelle før på en veldig gammel og veldig vebrukt Intellimouse, gammel versjon. Den ble rett og slett slitt i stykker og ble byttet av den grunn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå