twotoneblue Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 (endret) Hei ja Jeg trenger et råd om hvor man best får tak casemodsting som vifter, ducts og kjølere og slikt av litt sære slag, som Zalman ZM-NB32J chipsettkjøler eller 40x40x10mm vifter... 120mm til 80mm vifteadapter... Bestille fra utlandet eller fra Norge? Alle erfaringer leses med takk .canakas Endret 23. august 2004 av canakas Lenke til kommentar
pekka Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Det er flere webshopper her i landet som selger casemods. Her er linker til noen av de: www.microplex.no www.3dfxcool.no www.netconnection.no http://www.pcstyling.no/ Enjoy Lenke til kommentar
z1nox Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Jeg personlig liker microplex.no rask levering + snop ;p (standard nå da men) ikke har jeg hatt noen problemer med varer eller noe, åsså har de jo sinnsykt fete case modds da ^^ har heller ikke hørt noe negativt om dem så de er et godt valg synes jeg Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Vil ikke anbefale netconnection, har hatt dårlige erfaringer med dem, desverre. Men microplex og 3dfxcool derimot: Lenke til kommentar
Wlffrsether Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 De siste par gangene jeg har bestilt fra microplex har jeg ikke fått snop, men en liten bærbar autoscan radio med innebygd lommelykt, med en påskrift som lyder slik: "Takk for handelen! Hilsen oss i Microplex". Håper ikke dette er den nye standarden, siden man ganske enkelt ikke har behov for massevis av radioer. En holder i massevis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå