Gå til innhold

Kan noen lage meg en GOD logo?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

He he.. neida, men fikk ikke noe særlig til svar her. Men plutselig tok det av.

Dere har nok helt rett i at det er ikke en logo jeg etterlyser, men snarere en header som dere så pent sier..

Denne annoying thing-logoen (som jeg ikke har laget selv nei) er en etterproduksjon som kom etter at denne posten ble postet. Jeg ble fornøyd en stund. Og er vel det fortsatt..

Men om noen kan bedre så er det ikke umulig at jeg bytter den ut. Bare ikke størrelsen (fysisk bxh) blir så mye større..

Takker for gode svar så langt..

Lenke til kommentar
Gjermis: Adobe Illustrator er ikke det eneste programmet som bruker vektorgrafikk :roll:

Derfor kan du ikke kreve at den skal lages i akkurat Illustrator.

*klappe på skulderen* - Godt. :)

Jeg bruker selv Inkscape og ble litt irritert da jeg leste innlegget om at illustrator "måtte"

bli brukt. - Vektor begynner å bli ganske så "inn" nå, med SVG. Flere programmer er

kommet i det siste :) - Forressten er Inkscape Open Source og funker på alle platformene

jeg bruker (som er Linux og OS X, - men det funker visst i Windows også), ikke bare Open

Source forressten, men også gratis. www.inkscape.org

Lenke til kommentar
Gjermis: Adobe Illustrator er ikke det eneste programmet som bruker vektorgrafikk :roll:

Derfor kan du ikke kreve at den skal lages i akkurat Illustrator.

*klappe på skulderen* - Godt. :)

Jeg bruker selv Inkscape og ble litt irritert da jeg leste innlegget om at illustrator "måtte"

bli brukt. - Vektor begynner å bli ganske så "inn" nå, med SVG. Flere programmer er

kommet i det siste :) - Forressten er Inkscape Open Source og funker på alle platformene

jeg bruker (som er Linux og OS X, - men det funker visst i Windows også), ikke bare Open

Source forressten, men også gratis. www.inkscape.org

Ok, arrester meg. Grunnen til at jeg nevnte illustrator var fordi det var snakk om Adobes Photoshop, og at jeg derfor antok at Illustrator var mest aktuelt. At jeg var uheldig med ordleggingen kan jeg forsåvidt innrømme, men det er uansett ingen tvil om at vektor er best på logoer.

Andre programmer som kan være aktuelle i vektorsammenheng er Macromedia Freehand og CorelDraw.

Lenke til kommentar
ja nå tok det helt av her. Men desverre holder vi oss ikke lenger til tråden.

Kunne vi fortsatt med det temaet jeg startet? :)

Det er generelt lite motiverende å lage noe når du sier "la en logo, slik". Kom med

forslag/tegninger eller noe da, - så kanskje noen kjeeempesnille folk vil gjøre noe.

Lenke til kommentar

Det er generelt lite motiverende å lage noe når du sier "la en logo, slik". Kom med

forslag/tegninger eller noe da, - så kanskje noen kjeeempesnille folk vil gjøre noe.

Enig, det er ikke selve utførelsen som er noe problem.. hvertfall ikke for min del, men ideen kan du fint greie å komme opp med selv..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...