Gå til innhold

X/KDE hakker mye

Anbefalte innlegg

Nettopp Installert SuSE Pro 9.1

Når jeg starter opp KDE og åpner noen vinduer og så beveger vinduene rundt omkring så rister hele X/KDE. I tillegg kommer det striper over skjermen(Slike striper som man får når telefonen som ligger ved skjerm ringer)

Skjermbildet rister også når jeg beveger musen med en knapp holdt inne og når jeg skriver med tastaturet

Noen som vet hvorfor dette skjer ?

Endret av DJViking
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei, nå skjønner jeg ikke noe... tuklet litt hær og der.. prøvde sax2 for å sette skjermbildet i riktig størrelse og fokus... Det virket ikke.. trykte alt jeg hadde men bildet rikket seg ikke.. Verken opp eller ned.. Mindre eller større..

Prøvde å fikle litt med skjermtype at og fram. Ingenting virket..

Jeg kom tilbake i X etter all knotningen.. Skjermbildet ristet fremdeles.. Skjermbildet var ikke riktig størrelse... Noen bilder forsvant det på øverste kant når maksimert..

Jeg restartet hele PCen... Innlogging kom opp. Skjermbildet var jo helt iorden(størrelsen da)..KDE startet... NÅ virket alt.. Alt var iorden.. Ingen risting av skjermbildet...

Aldri sett på makan...Klarer ikkje å skjønne hva det kunne ha vært for noe som tulla sånt...

Men en ting jeg ikke liker:(må bestandig være noe)

GRUB(oppstartslasteren): Stygg, Stygg, stygg. hadde fedora core 2 isted. Dens GRUB var mye finere..Mot denne stygge bastarden..

Jaja. Noe er det alltids å klage på. En ting til, men det for en annen dag

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...