Qwseyvnd Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Hei Hvordan fjerner jeg de 3 ting som fester støtte hardt harddiskbrønn ? I chieftec er den ikke skrue, men noe annet, samme feste alle ting metall. Hjelp meg. Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Hm, du bør nok beskrive de tingene bedre. Husk på at ikke alle sitter med Chieftec-kabbiser. Dessuten gjør det ingenting om du formulerer deg litt bedre........... Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Er det popnagler du meiner? Isåfall må du borre dei ut. Lenke til kommentar
Qwseyvnd Skrevet 23. august 2004 Forfatter Del Skrevet 23. august 2004 Hvordan borre de ut ? Lenke til kommentar
Tydeus Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Dette her må være en av de mest informative inlegg jeg har sett...masse dingser derter, bumser, plinger og plonger. Men hardiskbrønnen hos chieftech er festet med et clips som du skyver på slik at hd brønnen går i lås. Men selve festet til hd brønnen er festet til 5 1/2 brønnen. Og den er poppet fast i selve ramma...håper det hjelper. Lenke til kommentar
Qwseyvnd Skrevet 23. august 2004 Forfatter Del Skrevet 23. august 2004 vet du hvor guide paa nett som jeg kan finne ? hva mener du med skyve _ Lenke til kommentar
Wazu Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Sier "ordstilling" og "endelser" deg noe? skjønner ikke en døyt av posten din, hadde kanskje vært enklere å hjelpe hvis du beskriver problemet ditt litt bedre og lettforståelig. Lenke til kommentar
Grev_Rasmus Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 bilde kunna hjelpt Lenke til kommentar
Qwseyvnd Skrevet 23. august 2004 Forfatter Del Skrevet 23. august 2004 Se dette http://www.sweclockers.com/html/recension/.../nedrefront.jpg Som dere ser 3 popnagler for hver harddiskbrønn. Lenke til kommentar
slowcooler Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Bare bynn å borr, ja bare borr du gamle Børre, da forsvinner popnaglene på en og to og tre. Det er en fin dag å fjerne en brønn, bare ta litt i så løsner de med et stønn, osv. (Fritt etter Prima Vera) Lenke til kommentar
Musty Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 sorry for OT, men jeg må bare få sagt at jeg lo svært godt da jeg leste slowcooler sitt innlegg Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Finn et borr som er litt større enn holet som naglen sitter i, så borrer du av hodet på naglen. Lenke til kommentar
Qwseyvnd Skrevet 23. august 2004 Forfatter Del Skrevet 23. august 2004 utsiden enner insiden ? Lenke til kommentar
slowcooler Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 (endret) Hvorgammelheterduifra? Ikke for å disse eller flame deg, men er dette et seriøst spørsmål? Ser du ikke hvordan en popnagle er laget? Hvis du borer fra innsiden vil du treffe enden på stålnaglen som klemte naglen fast, og den blir det nok værre å bore i, den er temmelig hard og rund. Borer du fra framsiden, der du ser på det bildet, vil du skjære vekk hele hodet som er på utsiden på et øyeblikk, pass på å ikke ta for hart i, da borer du igjennom kabinett også, og utvider hullet der. Endret 24. august 2004 av slowcooler Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå