Yoruk Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Dette må jo være det råeste kabbet som finnes Uber kabb Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Jepp, men det har vært nevnt rundt 454552235 ganger på dette forumet før. Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Beklager å si det, det er som sagt gammelt nytt. Men uansett; Kabbiset er heelt rått! Lenke til kommentar
AvIOn Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Hmmm... ser at han har brukt noen slanger.. ser ut som slike dusj-slanger til å stappe ledingnene inn i, som er DRITlekkert, og satt meg på en idè. Jeg er ute etter slike slanger man stapper ledninger inni, men ikke trenger å skru av molexene og atx-pluggen. Så rørene er på en måte delt på langs hele veien. Noen som vet hvor jeg kan få kjpt slike, evt kjøpe slike plastikkrør som er litt bøyelig som jeg kan kutte selv på langs? Synes slanger er kulere enn strømper... Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Skal du få til noe lignende, må du definitivt demontere molex-pluggene. Kløyver du slike slanger på langs, vil det uansett bli lite pent...... Lenke til kommentar
oeb Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Biltema og Microplex. Bortsett fra at Microplex er 10 ganger dyrere så er det lite forskjell. Nylonstrømper hadde jo egentlig vært tingen, slik som er på nyere kvalitetstrømforsyninger. Lenke til kommentar
AvIOn Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Skal du få til noe lignende, må du definitivt demontere molex-pluggene. Kløyver du slike slanger på langs, vil det uansett bli lite pent...... Seff blir det ikke like pent som hele slanger men det er penere enn disse røde og gule ledningene som er OVERALT inni dataen min nå... Må ha slike som er sølvfarget, til nød svart. Lenke til kommentar
mago Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Her er eit kabinett å døy for (eller i) + noen flere bilder fra QuakeCon 2004 http://www.quakecon.org/gallery_cases.php Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Good Grief, noe såå makabert ville jeg aldri hatt! Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Det første kabinettet så jo bare rotete ut Lenke til kommentar
AvIOn Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Det første kabinettet så jo bare rotete ut Egentlig ja... ikke lett å komme til hardware i den der nei... huff.. Men fy faen så gjennomført den er da... NESTEN like bra som min chieftec dragon Lenke til kommentar
_Mayhem_ Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Hmmm... ser at han har brukt noen slanger.. ser ut som slike dusj-slanger til å stappe ledingnene inn i, som er DRITlekkert, og satt meg på en idè. Jeg er ute etter slike slanger man stapper ledninger inni, men ikke trenger å skru av molexene og atx-pluggen. Så rørene er på en måte delt på langs hele veien. Noen som vet hvor jeg kan få kjpt slike, evt kjøpe slike plastikkrør som er litt bøyelig som jeg kan kutte selv på langs? Synes slanger er kulere enn strømper... Du er med andre ord ute etter trekkerør? kjøp dem i helt vanlig hvit farge, lakker dem i ønsket farge og påfør lakk-mykner... Lenke til kommentar
destroyy Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 selv om jeg hadde fått det kabinettet ville jeg ikke hatt det engang så vilt rotete Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 selv om jeg hadde fått det kabinettet ville jeg ikke hatt det engangså vilt rotete Du er visst ikke klar over affeksjonsverdien på noe slikt du. Jeg ville så altfor gjerne hatt det om jeg kunne fått det. Lenke til kommentar
Vike Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Synes nok at Den Offisielle HL2 pc'n Philoux holder på å bygger er et par hakk 'råere' Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå