JooV Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Hvor mange db er en harddisk ca på idle? og hva med seagatediskene? noen som veit? Lenke til kommentar
joa1234 Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Les tester på hardware.no og sjekk harddisker. De oppgir støy og varme på sisten av testene mener jeg Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Hvor mange db er en harddisk ca på idle? og hva med seagatediskene? noen som veit? Oppriktig talt; Spørsmålet er vel nesten meningsløst. En HD som idler, gir kun fra seg lyd fra lagre / motor. De fleste harddisker er så stillegående at det kreves utrolig kostbare instrumenter for å måle lyden fra disse, under "idling". Men det finnes dessverre visse unntak, i så måte. Jeg vil imidlertid ikke påpeke hvilke, det har jeg hverken rett eller plikt til. Lenke til kommentar
Fretless Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 En annen faktor er vel også hvor mye en HD vibrerer - i seg selv kan den være nær lydløs men sitter den i en kasse med løse "ting" kan vel det forårsake en del vibrasjonstøy. Eller hva? Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Yess, definitivt! Igjen har jeg samme "synderen" i tankene, for det er et faktum at enkelte disker er dårligere ballansert enn andre. Óg; Det går igjen utover lagringene, som ganske fort får "juling"..... = støy fra disse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå