Gå til innhold

Skjermkort problemer, 6800GT

MingLee

Anbefalte innlegg

Har nettopp kjøpt et Gainward 6800GT Ultra/2400, installerte det her om dagen. Alt fungerte bra, fikk 10500 i 3dmark 03. Driverne jeg bruker er 61.77.

Men problemmet startet da jeg slo på pcen min i dag. Det første jeg så var at under startingen av Xp ble den blåe strekken på oppstartskjermen noen ganger flyttet utover den lille "boksen den skal ligge i. NÅr jeg så logger meg inn (har to brukere) så får jeg skjermbilde i noen sekunder så blir skjermen svart. Powerlyse står da og blinker, akkoratt som hvis du slår av pcen og ikke skjermen. Har formatert pcen og lagt inn xp på nytt. Prøvd me 61.76 driverne, men d samme skjer. Under oppstart av XP velger jeg nå vga modus og da starter xp, men kan ikke kjøre høyere en 640x420 oppløsning.

Har noen noen forslag?

Asus A7N8X-VM hovedkor

2x DDR-DIMM PC2700 512MB DDR CL2.5

XP 3000+

Qtec 550W

Gainward 6800 GT

Windows XP Pro m/SP 1

Endret av Ming Lee
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ok, tror ikke d er strømfosyningen. alt annet funger flott. Dette er et flott forum, skulle bare høre om noen hade noen forslag.

har også fått en del blåskjermen i det siste, (etter at jeg oppdaget problemet). pluss at maskinen stopper opp iblant i noen sekunder.

Lenke til kommentar

Nope ingen pci kort. har avinstallert driverne til skjermkorte, kjører nå korte uten drivere. og da fungere d. men har mange røde strekker i windows enda. har fått beskjed om at windows har funnet en enhetsfeil og rettet d iblant, men d samme skjer igjen :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...