microne Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 (endret) Har nettopp satt sammen en ny PC, men av frykt for å ødlegge PSU'n har jeg ikke startet den enda. Aktuelle komponenter: DVD-combo, DVD-brenner x12, GeForce 5900 Ultra 1100XT, TV-kort, floppy, 2 S-ATA 200GB HD, DigitalDoc5+ (temeratur- og viftekontrollpanel), 4 kald katoder som er koblet til en sound kontroll, to 120mm vifter og en 80mm, viftepumpe til vannkjøling og kontrollpanel for vannkjøling. Tror det var alt. Noen som vet hvor kraftig PSU jeg trenger? Det sitter en be-Quiet 400W i den nå, men det er for lite ikkesant? Trenger mest sannsynlig en kraftigere en, eventuelt hvor mye og har noen forslag til en stillegående (rundt 20dB) samme hvilken pris. Gjerne kom med forslag hvis dere har noen stillegående PSU som dere er godt fornøyd med. Noen som ikke blir så altfor varme osv. Endret 22. august 2004 av microne Lenke til kommentar
slowcooler Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=277623&hl= Her er en post om det temaet, du finner flere hvis du bruker søkfunksjonen. Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Jeg vil tro 400 holder i massevis. Lenke til kommentar
FXDC Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Sjekk her : http://www.jscustompcs.com/power_supply/ Lenke til kommentar
microne Skrevet 22. august 2004 Forfatter Del Skrevet 22. august 2004 Takker! regna meg fram til ca. 400W i tillegg blir det kontrollpanelene. Men lager ikke PSU mer støy jo mer strøm den tar inn? Lenke til kommentar
microne Skrevet 22. august 2004 Forfatter Del Skrevet 22. august 2004 Ingen som har denna her? Den virker jo grei. Dyr er den, men.... Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Jeg har en BeQuiet 400W på et overklokket AMD64 oppsett med samme gainward 5900 kort . En DVD brenner , floppy , tre disker , 2X 512 ram på 2.85v ,+ eksternt utstyr som usb disk printer osv. Har ikke masse katoder og tull , men ville tro det går bra . Du vil høre det på PSU'en om den jobber hardt . Blir liksom en lavere/tregere lyd på viftene i den når den jobber overtid . Men det er uansett ikke farlig å fyre opp systemet med den PSU'en . Den er kortslutnings sikker , overbelastnings beskyttet , og temp beskyttet . Så hvis ingenting er feilkoplet e.l er det ingen fare . Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 400 watt ske holde i massevis ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå