jrz Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Hei. På en maskin som tilsynelatende hadde virus problemer begynte jeg å installere norton antivirus. rett før installasjonen ble ferdig, så frøs windows. Jeg rebootet maskinen, og nå, når jeg kommer inn i windows, så virker det som om explorer.exe dør på seg, og jeg får ikke gjort noe. noen som har et tips ? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 (endret) blir nok en reinnstalering av windows detta.. men prøv å dette: Ctrl + Alt + Del så avslutter du explorer.exe så trykker du ny oppgave, så skriver du inn explorer.exe og trykker enter.. hjelper det? Endret 22. august 2004 av datating Lenke til kommentar
jrz Skrevet 22. august 2004 Forfatter Del Skrevet 22. august 2004 er skremmende at reinstallering er eneste utvei Lenke til kommentar
jrz Skrevet 22. august 2004 Forfatter Del Skrevet 22. august 2004 får ikke gjøre noe. windows lytter ikke til taster. får bevege musen bare, men ikke starte applikasjoner Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 da er nok formatering eneste utvei desverre. Lenke til kommentar
jrz Skrevet 22. august 2004 Forfatter Del Skrevet 22. august 2004 jaja. windows er sårbart Lenke til kommentar
TCi Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Har du prøvd å starte opp i sikkerhetsmodus? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå