danweb.cjb.net Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Du kan ha en i PSU og en i USB Går vel litt dårlig med en mus i psu? Med litt makt går den vel inn ? hehe.. jeg fikk det til med mye rå makt.. nå har jeg en usb mus, en ps2 og en PSU mus Lenke til kommentar
magnus_hegge Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 det er ikke noe problem å bruke flere mus samtidig, selv har jeg for morro skyld testa med 4 mus samtidig, en ps2 og 3 usb... Men du får ikke flere pekere på skjermen da.. Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Går det an å ha to markører?? Det er ikke noe i veien for det, men tviler på at WINXP støtter det. En kan fint programmere programmer til å bruke det.. Husker Settlers2 hadde multiplayer med flere splitscreen og to møss, hihi Lenke til kommentar
john.einar Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 (endret) Går det an å ha to markører?? Ja faktisk. Men det kreves litt da. Et spill kan benytte seg av 2 muser uavhengig om det vil. Men til vanlig windows bruk går det ikke. Windows' window manager og windows api'en er kun laget for å håndtere 1 mus. Men via directinput kan et spill få uavhengig input fra to muser og ha 2 musepekere på skjermen. Men da må det customkodes støtte for det. Endret 23. august 2004 av johneinar Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Hah! Beat you to it! Lenke til kommentar
john.einar Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Hah! Beat you to it! You sure did! Men jeg sa hvorfor det ikke var mulig i Window! Ædabæda </tøysemode> Lenke til kommentar
jornh71 Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Vil bare minne på at jeg lærte på barneskolen at mus i flertal er mus ikke "muser" Lenke til kommentar
john.einar Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Vil bare minne på at jeg lærte på barneskolen at mus i flertal er mus ikke "muser" Du har helt rett. Takk for at du oppklarte dette. Dette beriket svaret på om 2 mus(er) på 1 pc er mulig. Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 In your face johneinar!! :!: Lenke til kommentar
john.einar Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 In your face johneinar!! :!: Vel, var vel også ment for trådstarter. Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Hadde en kunde en gang som het "Rasmussen" - da han skulle stave det sa han "1 i Rasen og 2 i mussen" (høres egentlig bedre ut enn det leses). Han knakk sammen da jeg sa: "Hørtes trangt ut..." Lenke til kommentar
user1 Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 skal vel gå Husker jeg og en kompis spilte house of the dead på PC med 2 muser samtidig Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Hadde en kunde en gang som het "Rasmussen" - da han skulle stave det sa han "1 i Rasen og 2 i mussen" (høres egentlig bedre ut enn det leses). Han knakk sammen da jeg sa: "Hørtes trangt ut..." Er i ferd med å knekke sammen selv jeg :!: *vondt i magen* Lenke til kommentar
Musty Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Husker Settlers2 hadde multiplayer med flere splitscreen og to møss, hihi hvis ikke jeg husker feil hadde vel Lemmings støtte for 2-player med 2 mus på Amiga i sine dager. Men den teite broren min ga vekk musen med en gang vi fikk en ny, så jeg fikk aldri prøvd det... Lenke til kommentar
OlafH Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Vil bare minne på at jeg lærte på barneskolen at mus i flertal er mus ikke "muser" Endelig noen som sa det....Jeg som har sittet og trykt på norsk kunnskapene mine gjennom opptil flere innlegg! Lenke til kommentar
LA8464 Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Og så var det , nerden, som hadde seg bollemus og kulemus ! Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 litt off topic nå. Ja det går ann, setlers ett eller annet lot en kunne spille to på en skjerm med hver sin mus Lenke til kommentar
dostojevski Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 (endret) Det ER faktisk lov å skrive to muser: En muse, flere muser. Men å koble to muser til PCen gir ikke noen veldig innlysende mening. Enskjønt kanskje dette er et godt alternativ til stavekontroll? (Hvis du ikke skjønte et plukk nå: les og lær!) Endret 23. august 2004 av dostojevski Lenke til kommentar
radiated Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Det ER faktisk lov å skrive to muser: En muse, flere muser. Men å koble to muser til PCen gir ikke noen veldig innlysende mening. Enskjønt kanskje dette er et godt alternativ til stavekontroll? (Hvis du ikke skjønte et plukk nå: les og lær!) Hva om man begrenser seg (oi- holdt på å skrive bergenser..) til èn mus og èn muse per maskin? en mus, flere mus, alle musene. en muse, flere muser, alle musene. hmm... Her oser det jo forvirring lang vei. Lenke til kommentar
dostojevski Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 (endret) - Så dere hvor det ble av den musa jeg nettop så? - Hun fløy til værs! - Hun fløy til værs, sier dere? Men en mus kan da ikke fly. Dette er skammelig! Endret 23. august 2004 av dostojevski Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå