anon12234 Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 halla, tok ut cpuen min i går for å shekke om jg hadde på rett goop. hadde litt høy temp osv.., jeg tørket av kjernen og da la jeg merke til et hakk på den ene langsiden. hakket er så stort at jeg kan kjenne det med neggelen. ser ut som om noen har hallet en kniv inne i kanten på den. men merkerlig nok så funker den fjell? . skal se om jeg får lagt ut noen bilder senere. skal dette egentlig gå an?. hakket er ikke så stort. men man ser at det er er hakk der... Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Da kan kanten ha blitt brekt av når noen har montert kjøler eller noe. CPUen trenger ikke være ødelagt, men kan ofte bli det av slike skader. Jeg kjøpte en brukt Duron med lignende skader, og den funka ikke. Så da er du vel bare heldig hvis den funker. Rett innenfor kjernen sitter milioner av transistorer, så det skal ikke mye til før de blir skadet. Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Vet ikke hvor tykt selve 'skallet' på CPU'en er jeg, men fungerer den så er det vel greit? Du vil jo få litt dårligere varmeoverføring da, men du er vel kanskje bare glad til? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå