LIFTWAFFEprodutions Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 (endret) ein liten rally film fra ifjor sommer,laga den som ein sponsorfilm for han som kjører. http://forum.rally.no/film/Untitled_Liten.wmv kom gjerne og klag på innholdet hvis du er følgende:rally hater,redd for store støvskyer,syns elbil er knall. ser dessuten til at eg har greid å skrive feil i navnet mitt, så for å få det på det klare: eg kan skrive PRODUCTIONS mvh khn Endret 22. august 2004 av LIFTWAFFEprodutions Lenke til kommentar
LIFTWAFFEprodutions Skrevet 31. august 2004 Forfatter Del Skrevet 31. august 2004 Dette var jo ikkje akkurat overveldende,veit at det kanskje ikkje er like masse arbeid og kunst bak ein slik film.Men det er nå enda det eg liker å holde på med. Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Får se imårra... Må laste den ned først.. - Uansett, - gidd og kall den "untitled" Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Hm, joda. - Må ha gått utrolig raskt? 150km/t eller noe? :| Så farlig ut iallfall. Sånn teknisk så kunne du godt ha tatt vekk stemme så skriker "jøøøsses så bra" (eller hva det var) en plass i filmen da bilen har kjørt forbi. Kameraføringa utenfor bilen er ikke noe særlig å skryte av heller, utrolig plagsom inn/ut zooming - prøvde dere det for effekten, eller bare ble det sånn? Uansett, jeg misslikte det. - Inne i bilen så er det jo ikke så stort mye å si, det skjer jo forsåvidt lite. -- Hmm, vel. Det er ikke stort å si om en slik videosnutt. Utenom, hva var vitsen med den ekstra bilen i slutten? Hmmm.... Lenke til kommentar
LIFTWAFFEprodutions Skrevet 1. september 2004 Forfatter Del Skrevet 1. september 2004 (endret) Takk for tilbake meldinga i allefall. Zoominga er jo absoluttt en svakhet på denne filmen,det var vel også den første filmen eg filma med eget kamera+redigerte på egen pc. Det på slutten kalles bonusmatriale,for det rette publikummet så er faktisk det meir poppis enn sjølve filmen Lyden hadde nok kunna blitt fjerna ja. Er vanskelig å huske på alt når du sitter der og pusler. Skal tenke på det neste gang. Gikk i 195 på det meste Grusvegen blei ganske smal da gitt! mvh knut-h Endret 1. september 2004 av LIFTWAFFEprodutions Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå