ThaKladd Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Jeg kontaktet en lokalforhandler som samarbeider med netshop, og bestilte via ham. det er flere fordeler. - du får varen raskt(2 dager) - prisen som på nett - betaler mindre i frakt - støtter lokalbutikken - og trolig et enklere sted å reklamere, reparere og kontakte om kluss Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Det hørtes jo greit ut dette, men hvor er det, og er det noen alle kan bestille fra? Hvor i Norge er dette? Litt mer info takk Lenke til kommentar
visionize Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Det ligger vel i ordet "lokal", Playmofetish Hvis resten av Norge kunne bestille fra dem, så ville det jo vært enklere (og det samme) å bestille rett fra Netshop.. De fleste er vel ikke så heldig å ha en sånn lokal sjappe, tho.. (Eller så er jeg kanskje bare uheldig ) F.eks. en sjappe som kaller seg KF Data, skal ha 900kr for å installere en driver .. Og 4200kr for en 200gb Lachie Ekstern disk, som på netshop koster 2000 elns Også har vi pålitelige Expert, som tok 800kr for et USB-kort som min bestefar skulle ha for å koble printern til, fordi "det koster så mye å ha dem på lager, siden det nesten ikke er noen som kjøper dem.." .. Men, men.. </OT> Hva kaller sjappa seg? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Er ein slik lokal her og, men han bruker Komplett, og eg bruker berre NetShop nå. Men gratis frakt er ikkje å forakte, og ein plass for service dersom du ikkje er så erfaren er ein trygg ting å ha. Lenke til kommentar
erlber Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 noen som vet om noen slike i Bergen? Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 (endret) For å ødelegge idyllen: du mister din lovfestede angrefrist når du ikke bestiller fra web, noe netshop sikkert er glade for. Ellers kan jeg nevne at jeg har praktisert samme triks ved å handle fra microplex.no gjennom datakjeden. Varen ble faktisk billigere enn på web, og jeg betalte selvfølgelig ikke frakt. Endret 22. august 2004 av Saft-is Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Men hvilken spesifikk butikk er det trådstarter hinter til. Og er det noen slike butikker i Oslo der man kan gjøre det samme? Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 For å ødelegge idyllen: du mister din lovfestede angrefrist når du ikke bestiller fra web, noe netshop sikkert er glade for. Hmm... angrefrist på nett får man hos komplett ihvertfall Kanskje de bare gjør som laban seigmenn, strekker seg litt lenger Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 For å ødelegge idyllen: du mister din lovfestede angrefrist når du ikke bestiller fra web, noe netshop sikkert er glade for. Hmm... angrefrist på nett får man hos komplett ihvertfall Kanskje de bare gjør som laban seigmenn, strekker seg litt lenger Les hva jeg skriver en gang til. Når du IKKE bestiller fra NETT, har du ikke noen angrefrist. Altså, hvis du får en lokal sjappe til å ta inn noe fra netshop, får du ikke angrefrist. Lenke til kommentar
RolfOve Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 noen som vet om noen slike i Bergen? Vi har flexi-data Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Jeg kontaktet en lokalforhandler som samarbeider med netshop, og bestilte via ham. det er flere fordeler. - du får varen raskt(2 dager) - prisen som på nett - betaler mindre i frakt - støtter lokalbutikken - og trolig et enklere sted å reklamere, reparere og kontakte om kluss - jeg får varen 1 dag etter å ha bestilt på web hos netshop - samme pris - har ingenting imot å betale pittelitt mer for frakt når jeg får varen 1 dag før - jeg slipper å kjøre til f.eks haugesund for å bestille via lokalbutikk, samt slippe kø - jeg får oppleve den fantastiske kundeservicen til netshop. istedenfor å kjøre til haugesund, snakke med en i butikken, ordne retur for at de så sender kortet i retur dagen etterpå, så kan jeg: ringe netshop, avtale retur kjøre på postkontoret (2min) sånn at jeg får sendt varen i retur med en gang holder meg til netshop.no Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Må levere E-yama skjermen min tilbake... hadde vært greit å slippe å sende (masse frakt kødd) Lenke til kommentar
Ko_deZ Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 amraam ligger i oslo, og selger over disk til samme pris som på nett. De har pleid å ha veldig gode priser på kingston minne blandt annet. -Ko_deZ- Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 For å ødelegge idyllen: du mister din lovfestede angrefrist når du ikke bestiller fra web, noe netshop sikkert er glade for. Hmm... angrefrist på nett får man hos komplett ihvertfall Kanskje de bare gjør som laban seigmenn, strekker seg litt lenger Les hva jeg skriver en gang til. Når du IKKE bestiller fra NETT, har du ikke noen angrefrist. Altså, hvis du får en lokal sjappe til å ta inn noe fra netshop, får du ikke angrefrist. Beklager... Vi får skylde på for lite søvn Lenke til kommentar
Templar Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Netshop er så trygge på service at jeg nesten ikke tørr å bruke andre butikker. Dem er så seriøse å gi deg god service og oppfølging at jeg har aldri opplevd maken. Denne her tryggheten dem gir kundene sine mener jeg er viktigere en markedets absolutt laveste pris. Handler kun hos netshop nå hvis dem har varen. Simon Lenke til kommentar
ThaKladd Skrevet 24. august 2004 Forfatter Del Skrevet 24. august 2004 (endret) Buttikken jeg sikter til liggert i kongsvinger.. og heter noe A/S hvis nettsjappe direkte fungerer bedre, så er jo det å anbefale! - men jeg har ventet i flere uker på varer før... tror de mindre databutikkene ofte bruker noen type nettshop som støtte og som de har en avtale med(bare gjetter)... så om det finnes en liten avsides butikk - så skader det jo ikke å spørre.(de blir sikkert meget glade at noen velger deres butikk) om man skal ha varen på 1 dag må man vel betale ekstra i frakt igjen? Endret 24. august 2004 av ThaKladd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå