ersa Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Sjekk de høtalerene på forsiden her. HFC10 et bra tilbud Lenke til kommentar
mck Skrevet 3. september 2004 Forfatter Del Skrevet 3. september 2004 Takk for alle svar men sånn det ligger ann nå blir det B&W DM603 S3 HØYTALERE NAD C352 FORSTERKER OG CAMBRIDGE AZUR 540D DVD-SPILLER + kabler, hva anbefaler dere? Hva synes dere om disse? og hvor lange bør hver kabel være? 3-4 meter hver? Angående høytalere kan det også være muligheter at det blir disse Takk for alle svar foreløpig og håper på svar i innspurten av kjøp av annlegg, jeg er veldig takknemlig til alle dere som har svart på mine spørsmål. Lenke til kommentar
atsjoo Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Den kabelen du foreslår er nok ypperlig. Tipper klubben selv anbefaler samme kabel til oppsettet ditt Lenke til kommentar
Ghost_Fox Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Du vis ikke allerede har kjøpt det du sa du ville kjøpe: B&W DM 603 osv……… Så anbefaler jeg og bytte ut nad,en med en Denon pma 1500…..det gjør at du får mye finere lyd når du skal spille akustisk musikk. Dra til med en ren cd spiller, og ikke en dvd....disse høyttalerene fortjener bedre. Vis pengene strekker til da...... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå