Sjøbanan Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Jeg har nettopp kjøpt prix pcen.. Men den lager saan høg lys piping hele tiden Hva er det som sjer? Lenke til kommentar
Ozzy Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Kan du beskrive lyden litt bedre? Høres den nesten ut som en sirene? Er kanskje en defekt prossesor vifte/vanlig vifte. Lenke til kommentar
mr. smith Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Noen som vet hvordan jeg får den til å spinne ned vifta - sånn at den blir mer stillegående? Kjøpte nemlig 2 Coop- PC'er - og den ene maskinen gjør dette automatisk - like etter at Windows er startet så blir den helt rolig....men PC nummer to bare durer og går for full maskin...begge to står plassert likt - altså de får like god ventilasjon. Kan det være noe galt med den ene - eller tror dere det er en innstilling jeg har oversett? Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Bios er jo et kjekt alternativ..! Medion pleier dessverre å spare pengene sine på viftene, de er ikke de mest stillegående... Diskene er derimot fra seagate! Lenke til kommentar
mr. smith Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Bios er jo et kjekt alternativ..! Medion pleier dessverre å spare pengene sine på viftene, de er ikke de mest stillegående... Diskene er derimot fra seagate! Har sjekket i BIOS seff...Begge PC'ene har de samme innstillingene...dvs. "Cool n Quiet" (eller hva det nå heter) er aktivert... Hyle-lyden tror jeg kommer fra skjermkortet - Er like hørbart på begge PC'ene dessverre... Lenke til kommentar
Kurume Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 lever tilbake den ene som støyer og få en ny tilbake på garantien! Lenke til kommentar
mr. smith Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 lever tilbake den ene som støyer og få en ny tilbake på garantien! He-he...har vært inne på tanken, ja...Prix-butikken er jo bare 20mtr unna... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå