Grell2k Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Hei, Jeg skal bruke min bærbare Amilo M til et foredrag hvor jeg skal vise et par filmsnutter. For avspilling bruker jeg Winamp, og filmene er divX-kodede .avi-filer. Men som nevnt ser jeg ikke filmen. På den eksterne skjermen/prosjektoren ser jeg kun alt annet en filmen, ser til og med timeren som tikker og går og forløpsindikatoren som krabber seg bortover linja. Har kjørt videoen i både media player og WinDVD men med samme resultater. Har forsåvidt også installert siste divx-kode. Maskinen er dessuten utstyrt med Mobility Radeon 9600/9700. Noen som vet hva jeg skal gjøre? Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 (endret) Jeg har nvidia skjermkort. Du må sette prosjektoren (sikkert svideo utgangen) som primær. (Ikke sekundær.) Er ikke vits å forklare hvor den er i menyen, siden det ikke er make meny med radeon som nvidia. Endret 22. august 2004 av Luske_Ludvig Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Har hatt samme problem selv. Prøv dette: 1. Gå på "verktøy", så "alternativer" i win. media player. 2. Velg "ytelse". 3. Halver deretter "videoakselerasjonen". Det burde funke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå