alex100 Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Hvilken by i Norge med flest innbyggere som aldri har hatt et fotballag i øverste divisjon? Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Sandefjord kanskje? des,OUT! Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Er ikke Strømsgodset drammens lag da? des,OUT! Lenke til kommentar
d0ppler Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 er vel nesten sikker på at det må være Porsgrunn. Kilde : SSB Jøss, bor det 800 000 mennesker i Oslo?? (jeg har alltid trodd det lå rundt 500 000 ), og jeg har alltid bodd i Oslo. Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Jøss, bor det 800 000 mennesker i Oslo?? (jeg har alltid trodd det lå rundt 500 000 ), og jeg har alltid bodd i Oslo. Nei, det bor ikke 800 000 mennesker i Oslo. Pr. 1. januar i år bodde det 521 886 mennesker i Oslo. Men byen med flest innbyggere, som ikke har hatt noe lag i TL, må vel være Sarpsborg? mvh Pantera Lenke til kommentar
d0ppler Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Jøss, bor det 800 000 mennesker i Oslo?? (jeg har alltid trodd det lå rundt 500 000 ), og jeg har alltid bodd i Oslo. Nei, det bor ikke 800 000 mennesker i Oslo. Pr. 1. januar i år bodde det 521 886 mennesker i Oslo. Men byen med flest innbyggere, som ikke har hatt noe lag i TL, må vel være Sarpsborg? Jeg foreslår at du tar en kikk på kilden fra Statistisk Sentralbyrå jeg refererte til i forrige post før du påstår noe annet. Korrekt meg om jeg tar feil, men Pors/Grenland har vel aldri så vidt meg bekjent spilt i den øverste divisjonen. (I kilden så er det nok Stor-Oslo dem mener, dvs. Oslo med Lillestrøm, Asker og Bærum) Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 en byen med flest innbyggere, som ikke har hatt noe lag i TL, må vel være Sarpsborg? Er temmelig veldig sikker på at Sarpsborg har vært i den øverste divisjonen (for leheeenge siden selvfølgelig). Heldigvis har de kommet i skyggen av Fredrikstad. Jeg foreslår at du tar en kikk på kilden fra Statistisk Sentralbyrå jeg refererte til i forrige post før du påstår noe annet. Korrekt meg om jeg tar feil, men Pors/Grenland har vel aldri så vidt meg bekjent spilt i den øverste divisjonen. (I kilden så er det nok Stor-Oslo dem mener, dvs. Oslo med Lillestrøm, Asker og Bærum) Det der var en statistikk for tettsteder, ikke byer. Jeg bor jo ikke i Sarpsborg her i Fredrikstad. Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Jeg foreslår at du tar en kikk på kilden fra Statistisk Sentralbyrå jeg refererte til i forrige post før du påstår noe annet. Korrekt meg om jeg tar feil, men Pors/Grenland har vel aldri så vidt meg bekjent spilt i den øverste divisjonen. (I kilden så er det nok Stor-Oslo dem mener, dvs. Oslo med Lillestrøm, Asker og Bærum) Det var nettopp på sidene til SSB (som du linket til) jeg fant tallet. Og ifølge SSB, så var innbyggertallet i Oslo komune pr 1. januar i år, 521 886. Og til opplysning, så hører Lillestrøm til Skedsmo komune, og har egentlig ingenting med Oslo å gjøre. Pors/Grenland kommer vel fra samme by som Odd Grenland....Skien...eller er jeg helt på bærtur? mvh Pantera Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Florø.. usikker på kor lenge dei har hatt tittelen "by" dog... Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Sandnes? Er Norges 9. største by... Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 (endret) Sandnes? Er Norges 9. største by... Då går eg utifra at Bryne ikkje blir kategorisert som et Sandnes lag, riktig? Edit: en kan vel forsåvidt sei Åsane også, sia dei aldri har hatt et lag i eliteserien, og er 5(?) største by om en drar bydelen ut av bergen... Endret 23. august 2004 av Whiteshit Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Riktig... Største byer; 1. Oslo 2. Bergen 3. Trondeim 4. Stavanger 5. Kristianssand ---- 9. Sandnes Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Pors/Grenland kommer vel fra samme by som Odd Grenland....Skien...eller er jeg helt på bærtur? mvh Pantera Nesten, Odd er fra Skien, Pors er fra Porsgrunn, dette er to nabobyer, hele området blir kalt for Grenland. des,OUT! Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Bor i Oslo jeg, men har alltid trodd det var rundt 500 her. Jaja, ekke rart at innbyggertallet øker når Oslo's nest mest populære navn er Mohammed. Nå kommer sikkert noen til å skrive: DO AR RASIST!!, men det er jeg faktisk ikke. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 9. Sandnes Vi er forresten større enn f.eks. Stavanger. I areal that is. Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Skyldes alla bondegårdene deres /Er fra Stavanger, ja ....) Lenke til kommentar
d0ppler Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 ble ikke sandnes innlemmet i stavanger nå nylig? mulig jeg er helt på vidda Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 ble ikke sandnes innlemmet i stavanger nå nylig? mulig jeg er helt på vidda Vidda. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 ble ikke sandnes innlemmet i stavanger nå nylig? mulig jeg er helt på vidda Er du GAL?! Vi normale og hyggelige samt omgjengelige mennesker, ønsker ikke å ha noe med de kvalme siddisene å gjøre. De vil bare ha våre attraksjoner. Borgerkrig, sier jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå