OddZen Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Jeg har nettop kjøpt meg et nytt kabinett og hovedkort. men får ikke plass til hovedkortet (My Webpage) i dette kabinettet (My Webpage) kan noen hjelpe meg :!: Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Hvorfor får du ikke plass ? Er det for langt, eller er det for bredt ? Mer detaljert informasjon Lenke til kommentar
OddZen Skrevet 22. august 2004 Forfatter Del Skrevet 22. august 2004 det er ikke plass for lydutaket og et par usb utganger som står oppåver bak i kabinettet Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Mulig jeg som er treig i hodet her, men hvorfor er det ikke plass ? Hva er det som står i veien liksom. Er det CD-Rom holderen som er i veien ? Lenke til kommentar
abrj Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Du må jo skifte ut det bakstykket med bakstykket som passer til ditt HK. I esken til Hovedkortet var det med (eller skulle ha vært med) et bakstykke som skal erstatte det som er på kabinettet. Lenke til kommentar
OddZen Skrevet 22. august 2004 Forfatter Del Skrevet 22. august 2004 det var ikke med ett bakstykke får jeg kjøpt det i butikken? Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 fjern det som sitter der nå. se om det passer da. du trenger ikke det bakstykket. Lenke til kommentar
OddZen Skrevet 23. august 2004 Forfatter Del Skrevet 23. august 2004 Takk for hjelpa det gikk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå