Sneglen Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 (endret) Jeg går rett på sak: Når 3DMark03 har komt til 2. testen (Battle of Proxycon) så går det rett ut til Windows! Jeg har vært heldig en gang og fått kjørt gjennom hele testen (resultat i signatur), på stock hastighet. Alt annet fungerer strålende (av spill og benches jeg har kjørt)! Er det noen som vet hvordan dette kan fikses? Har innstallert DX9.0c, Catalyst 4.8, alle Windows Updates (bortsett fra SP2) og nyeste hovedkort driver. Systemet står i profil. Endret 22. august 2004 av -NeoRag- Lenke til kommentar
joa1234 Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Kan hende at det har noe med at systemet er klokka. Siden du skrev at du fikk kjørt igjennom med stock hastighet. Jeg tror iallefall det Lenke til kommentar
cremaster Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Ja det tyder nok på at din overklokk ikke er stabil. Får du artifacts når du bencher? Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Hadde også problemer med 3Dmark 03, la bare inn alle drivere på nytt så virket det. Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 26. august 2004 Forfatter Del Skrevet 26. august 2004 joa1234 og cremaster: Jeg har prøvd flere ganger på stock hastighet, og det er nå nylig jeg har overklokket (bare CPU). Jeg kan tenke meg at det er RAMen, så jeg får se om jeg får lånt en brikke nå i helga (LAN). Hoax: Om jeg finner ut at det ikke er RAM brikka, så skal jeg uansett ha meg en ny systemdisk snart, så vi får se når den tid kommer Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 3. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2004 Det hjalp å formatere, som jeg gjorde i går. Lenke til kommentar
DeeTee Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 At den hopper rett ut til desktop og ikke fryser, tyder på ustabilt minne. Lenke til kommentar
Frostax Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 hmm.. har akkurat fått pc'n min opp å gå nå, og når jeg trykker på "run" i 3dmark kommer det for opp en blåskjerm, og pc'n restarter. har et msi k8n neo2 platinum hovedkort, 3500+ cpu, ocz pc 3200 eb dual channel platinum, antec neopower 480w psu, maxtor 120gb ide hdd og sapphire radeon 9200pro skjermkort. x800pro skjermkort er på vei, og skal snart bestille en 15k cheetah disk.. (måtte bare nevne det siden hd og skjermkort ikke akkurat står i stil til resten av pc'n på øyeblikket..) har ikke overklokket noen ting ennå og alt ser bra ut med tanke på temperaturer og slikt.. noen som har tips om hva jeg kan gjøre for å komme meg gjennom testen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå