co2 Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 (endret) Jeg brukte for en tid tilbake 6000,- på HK og AMD64 3500 Å selvfølgelig så finner jeg ut senere at RAMen min ikke virker sammen med det jeg har (TwinMOS 256x2) så jeg hoppet over på noen gamle Apacer som lå å slengte. Dereter døde min kjære skjerm Jeg får lønning i slutten av måneden ca 3k-4k Og jeg er sånn at jeg skal ha skikkelig utstyr når jeg først kjøper nytt, kan ikke fordra å kjøpe økonomisk smart Har et Radeon 9700PRO også. Så er det bare: RAMen suger T*SS, skjermkortet er altfor dårlig til mitt bruk (skal ha HL2 også liksom), må kjøpe ny skjerm som blir dårlig med mitt budsjett og jeg mistet center høytaleren i mitt Logitech Z-680 i gulvet (slo ut dingsen inni, men limte tilbake) så nå er lyden svak i den. Jeg får bare lyst til å legge meg ned å DØ!!1!!1! Åsså skal jeg ha bærbar til 11000 til VGS ++ EDIT: måtte bare få det ut Endret 23. august 2004 av TST Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 (endret) se signaturen min for å se hva jeg synes om slikt Endret 22. august 2004 av Civilix Lenke til kommentar
co2 Skrevet 22. august 2004 Forfatter Del Skrevet 22. august 2004 se signaturen min for å se hva jeg synes om slikt Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Care full with life....it can chew you up and spit you out. Noe som skjedde i ditt tilfelle. Vær forsiktig med pengene og ikke kjøp ting du ikke har råd til. Det er ikke noe galt i å innrømme at du rett og slett ikke har råd til å kjøpe noe. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 22. august 2004 Forfatter Del Skrevet 22. august 2004 Bare det at jeg har gledet meg til HL2 siden tidenes morgen og så nå som det kommer så går alt i stykker Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Jeg har en rik onkel. Skal ringe han og se om han har noen lapper til overs... Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Åsså skal jeg ha bærbar til 11000 til VGS ++ Det er vel ikke et krav? Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 lots'a shit Det høres kjipt ut da. Dessuten så trenger du vel ikke mer enn 10000 til bærbar hvis du kjøper den ECS'n til 9995 fra multicom.no? Det er en bra laptop i forhold til prisen. Og skjerm koster vel 1500, og et 9800pro til 1800. = 3200. Men det høres ille ut, dårlig hardware er alltid kjipt Lenke til kommentar
Evilman Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 man kan altids ta kontakt med www.greentech.com de selger brukte og billige bærbare med noe cpu kraft grei disk siden dette er til vgs bruk. når det gjelder det andre utstyret. kjøp deg ocz minne som er anbefalt for hovedkortet. dette vil hjelpe en smule men det er dyrt selvsagt. en skjerm koster heller ikke stort. vis man kan bruke en mellomløsning som ikke er alt for dyr. en 15 tommer vil koste rundt en 1000 lapp er man smart og venter en liten stund kan man få ett røver kjøpt på 19" til samme priser sikter til komplett sitt tilbud for en stund siden. og ta livet som det faller seg er ikke dumt.. Lenke til kommentar
BlondGod Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 brukte CRT 17# får man jo nesten slengt etterseg nå til dags, kjøpte en 2 år gammel 17# Eizo til Tanta mi fra NRK til 200 kroner for et halvt år siden eller så, og Eizo er jo bra saker må vite. Lenke til kommentar
TJ Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 "Man skal aldri satse mer enn man har råd til å tape" - Meg Akkurat som med aksjer egentlig. Den var ikke så ulik Civilix sin men... Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 (endret) Bare kjøp det du har lyst på bare du har råd til det. Jeg har det slik at jeg ikke kan gå under 10.000 på kontoen. Alt det jeg har over 10.000 kan jeg kjøpe hva jeg vil for. Selvom det ikke er stort over 10.000 da Men da må man jo spare ! Og når konto summen blir 20.000 begynner du å ha det som minste summen ... og ikke gå under det Så er det å spare IGJEN ! Slik vet du at du alltid har noe i baklomma hvis plutselig pc'en klikker. Endret 22. august 2004 av Nicklas Lenke til kommentar
lodott Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 www.jmdata.as har mange billige, brukte (men GODE skjermer).. Lenke til kommentar
TST Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 "En slagen mann" var et dårlig emnefelt. Derfor er det nå endret. Fint om du tar dette i betraktning til neste gang. Men jeg håper ting ordner seg for deg. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Ta deg et lån mann, før du tar ditt eget liv. Lenke til kommentar
Millmax Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Co2: Har du virkelig lyst på dyre PC deler - ta deg en jobb på bensinstasjonen el likn. Etter hva jeg skjønner skal du begynne på VGS, da har du bare godt av å jobbe så du skjønner at ingenting er gratis. (Stod selv på bensinstasjon under hele VGS) Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Ta deg et lån mann, før du tar ditt eget liv. Ta lån på 30000 så har du til bærbar og PC deler. Bare dra med deg en voksen i familien som kan være kausjonist så er du nermest garantert å få lånet. Lenke til kommentar
user1 Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 "Man skal aldri satse mer enn man har råd til å tape" - Meg Akkurat som med aksjer egentlig. Den var ikke så ulik Civilix sin men... Ja, det mottoet har jeg også, men jeg ville ikke brukt det i en sammenheng som dette. Dette gjelder bare for gambling ol. mener jeg. Kjøper du PC utstyr eller ja.. hva som helst, så forventer du jo at det fungerer. Du kjøper ikke et skjermkort til 5000,- f.eks og sier pytt pytt om det blir ødelagt etter 2 månders bruk. Du forventer jo at det skal holde i årevis. Lenke til kommentar
brillan Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Bare det at jeg har gledet meg til HL2 siden tidenes morgen og så nå som det kommer så går alt i stykker Jeg troddet aldri jeg skulle si dette, men du får håpe det blir utsatt Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 "Man skal aldri satse mer enn man har råd til å tape" - Meg Akkurat som med aksjer egentlig. Den var ikke så ulik Civilix sin men... Ja, det mottoet har jeg også, men jeg ville ikke brukt det i en sammenheng som dette. Dette gjelder bare for gambling ol. mener jeg. Kjøper du PC utstyr eller ja.. hva som helst, så forventer du jo at det fungerer. Du kjøper ikke et skjermkort til 5000,- f.eks og sier pytt pytt om det blir ødelagt etter 2 månders bruk. Du forventer jo at det skal holde i årevis. hehe...faktisk så har jeg kjøpt kort til 5k,- nå nylig første jeg gjorde var å ta av kjøleribba å bytta ut goopen med AS5, idag fikk jeg verktøy til å voltmodde kortet og jeg tør tippe at jeg sier pytt pytt hvis kortet blir ødelagt Har alltid hatt lyst til å prøve et ati-kort, så da få jeg en (dårlig?) grunn til det hvis jeg ødelegger mitt nåværende skjermkort. Allt jeg kjøper passer jeg på å ha råd til å ødelegge, hvis jeg var redd for å ødelegge nye skjermkortet mitt til 5k,- hadde jeg heller kjøpt et til 2,5k,- og da spart resten hvis kortet ble ødelagt. Unntak er jo bil og hus og slikt, blir litt hevy å spare opp så mye penger. Men i slike tilfeller har man da forsikring. Seff hvis man ikke gambler(overklokker/modder/opptrer uforsvarlig) så har man jo alltids forbrukerrettigheter som man kan benytte seg av, det er jo en slags forsikring. Min 17" LCD har død to ganger, men jeg har ikke tapt noe på det da reprasjon har gått på garanti. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå