flaff Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 jeg har en ibm deskstar på 80 gb som i det siste har bestemt seg for å slå seg av når den føler for det. jeg kan heller ikke lagre noe på disken for da får jeg ikke åpnet det igjen. og den beveger seg uhyre sakte. jeg har prøvd å kjøre DFT for å se om det fant noe galt, men fant ingenting. Noen som vet om det rett og slett er det faktum at ibm deskstar suger, eller om det kan være noe annet som gjør det? Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Kan være minnefeil, det var feil volt på minnet mitt da jeg hadde samme problemet. Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Har aldri hatt en "DeathStar" selv, men det sies at de kan finne på å ta kvelden når som helst, uten forvarsel, så var jeg deg ville jeg betraktet dette som forvarselet du var heldig nok til å få, tatt backup, formatert og kun brukt den disken til ikke-kritiske greier. Hadde selv en harddisk som funket fint 99% av alle gangene jeg brukte den, men de resterende 1% gjorde at jeg ikke kunne stole på den, og den ble til slutt utsatt for en "hammer mod" og kassert. Lenke til kommentar
flaff Skrevet 23. august 2004 Forfatter Del Skrevet 23. august 2004 nå har jeg byttet ut og bruker en western digital harddisk, men jeg får det samme problemet. Maskinen starter på nytt når den selv vil det. Lenke til kommentar
noseh Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 jeg hadde to IBM deskstar's som begge gikk til helvete etter første året. Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 (endret) nå har jeg byttet ut og bruker en western digital harddisk, men jeg får det samme problemet. Maskinen starter på nytt når den selv vil det. For svakt powersupply? Endret 24. august 2004 av JohnRichard Lenke til kommentar
flaff Skrevet 24. august 2004 Forfatter Del Skrevet 24. august 2004 For svakt powersupply? kanskje. men jeg tviler på det. Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Bare å koble vekk alt du ikke trenger, så merker du jo fort om disken fungerer som den skal. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå