Johnx Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 (endret) I dag når jeg startet pcen så jeg ikke noe på skjermen, maskinen bare kjørte. Jeg restartet og kom innpå bios og fikk denne meldinga. Har ikke overklokket noe, men jeg har stillt rammen min ned til 2 CL istedet for 2.5 CL(TwinMOS ram). Har også fått slik før, men da gikk det over etter en periode. Dette står: During last boot up, your system hang for an improper CPU speed setting. Your system is now working in safe mode. To optimize the system performance and rehability, make sure the CPU speed conforms to the specifications og your CPU. Har fått dette før også, men da har det bare gått over av seg selv. Endret 22. august 2004 av John Kåre Lenke til kommentar
AX_ Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 still tilbake rammen og prøv igjen Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 22. august 2004 Forfatter Del Skrevet 22. august 2004 Men rammen har vært så hele tiden, kan det bare klikke plutselig da? Har nå bare en 512 brikke siden den andre er ødelagt. Har stilt rammen ned på PC2700/333Mhz hastighet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå