Saet Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Er det mulig å få tak i ett Radeon X800XT her i landet ? Er det noen plasser dere vet det er på lager, helst i Norge/Skandinavia. Finner det ikke på lager i Produktguiden. Lenke til kommentar
ASCIWhite Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Tror det er svært lite land i hele verden som har XT på lager akkurat nuh.... Lenke til kommentar
Debauchery Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Hvis du ikke finner det i produktguiden er det nok fordi du skriver X800XT når du burde skrive X800 XT. Lenke til kommentar
Saet Skrevet 22. august 2004 Forfatter Del Skrevet 22. august 2004 Jeg fant det i produktguiden, men ikke på lager til noen av butikkene. Lenke til kommentar
espenfjo Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Mitt skulle komme på lager den 19. nå, men jeg venter enda :\ Håper jeg får mer info etter helgen..... Lenke til kommentar
Saet Skrevet 22. august 2004 Forfatter Del Skrevet 22. august 2004 Hvor bestiller du ifra ? Lenke til kommentar
nisser Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Går jo et rykte om at disse korta har en feilrate på over 90%. Derfor sliter de med leveransene. Men som sagt et rykte osv Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Går jo et rykte om at disse korta har en feilrate på over 90%. Derfor sliter de med leveransene. Men som sagt et rykte osv Hvor plukket du det opp ? Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 (endret) Ifølge ATi har dem bra yields, bedre enn dem hadde forventet. Problemet er OEM avtalene som legger beslag på chipene. Endret 23. august 2004 av MistaPi Lenke til kommentar
DaWeed Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Mitt skulle komme på lager den 19. nå, men jeg venter enda :\Håper jeg får mer info etter helgen..... Ifra mamoz du har bestillt? de korta kommer ikke på lager før uti oktober. Bestillte meg 6800ultra i stedet jeg Lenke til kommentar
nisser Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Går jo et rykte om at disse korta har en feilrate på over 90%. Derfor sliter de med leveransene. Men som sagt et rykte osv Hvor plukket du det opp ? Tror faktisk det var et eller annet sted her på forumet, eller forumet til Futuremark, husker ikke helt. Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Går jo et rykte om at disse korta har en feilrate på over 90%. Derfor sliter de med leveransene. Men som sagt et rykte osv Hvor plukket du det opp ? Tror faktisk det var et eller annet sted her på forumet, eller forumet til Futuremark, husker ikke helt. Stemmer at det var noen som posta at ATI hadde en feilrate på 90% med XT kortene, men den som posta hadde fint lite å backe opp påstanden med, så det må nok tas med en stor klype salt Lenke til kommentar
Mello Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Går jo et rykte om at disse korta har en feilrate på over 90%. Derfor sliter de med leveransene. Men som sagt et rykte osv Hvor plukket du det opp ? Tror faktisk det var et eller annet sted her på forumet, eller forumet til Futuremark, husker ikke helt. Stemmer at det var noen som posta at ATI hadde en feilrate på 90% med XT kortene, men den som posta hadde fint lite å backe opp påstanden med, så det må nok tas med en stor klype salt Nja, jeg fikk samme beskjed som han, men av netshop. Foruten om at dem har sagt det har jeg heller lite bevis.....men jeg velger å tro at de er pålitelige. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå