Gå til innhold

Det store valget....Amd64 eller Intel540

Anbefalte innlegg

2GB minne en ide?

Alltid drømt om det :p

2gb ram er egentlig unødvendig synest i hvertfall eg, 1gb holder lenge.

Til videoredigering bla. så er det kjekt med så mye ram som lommeboka orker...

men dette er altså kraftig spillpc....tok utgangspunkt i doom3 sine anbefalte krav og tok litt mer i :cool:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Knall pc ja...

At AGP vil henge med i noen år til er vel ytterst tvilsomt fordi at ikke lenge vil nok de aller fleste stasjonære og bærbare pcer basert på både AMD og Intel bruke pci express x16. I 2004 vil agp kort selge meget bra, neste år brukbart, 2006 mer eller mindre finito tror jeg da. Muligens før også.

Markedet vil da etterspørre dette mye mer, produksjonen av agp kort vil nok da bli logisk nok trappet ned... thats life...

At man fremdeles får skjermkort basert på den gamle pci busen er jo mer eller mindre en kuriositet, hvem kjøper vel dette i dag... svært lite satses på nye kort her..

Lenke til kommentar
det vil nok uansett ta noen år før pci-e slår igjennom for fullt, 6 år siden agp ble vanlig og skulle ta over for pci, selv idag er det mulig å oppdrive bra pci-kort som ikke yter så veldig mye dårligere enn sine agp-brødre. om pris har noe å si ville jeg kanskje vurdert 3500 versjonen, ellers ser oppsettet ditt veldig bra ut :yes:

Haha, vent og se. Neste år er det pci-e som gjelder. Skiftet vil gå meget kjapt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...