e_rik Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 (endret) Er ny her på forumet holder til vanlig til på overklokking.no`s forum Har en Yamaha DTR 50cc 93mod og lurer på om den er plombert? Om den er plombert, hvor ligger plomberingen(ene)? hvordan ser de ut? og hvordan fjerner jeg dem? Endret 22. august 2004 av e_rik Lenke til kommentar
Kris89 Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 (endret) Tror det ligger plomber i potta og svanehalsen. Kan også hende den er plombert i luftintaket, og sikkert no jeg har glemt. Sjekk Norsk MC Forum og Mopedportalen.com Edit: glemte åssen du tar dem ut. Potta og svanehalsen: Du må finne ut hvor de sitter, og ta en vinkelsliper og skjære opp der, og ta den ut. Luftfilter boksen: Må vel skjøre opp noen riller eller no så den får mer luft. Husk å skift dyse etter at du har gjort dette!! Er ikke helt sikker på dette, men sjekk linkene der finner du noe som hjelper deg ------- Tar ikke på meg noe ansvar ovenfor hva som skjer med mopeden din etter at du har gjort dette. Minner også om at dette er ulovlig. Endret 22. august 2004 av Kris89 Lenke til kommentar
e_rik Skrevet 23. august 2004 Forfatter Del Skrevet 23. august 2004 Takk for svaret skal sjekke med de andre forumene også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå