Aetius Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 (endret) Jeg har en BTC DVDRW IDE 1008 som plutselig ikke lenger finner disken når jeg skal brenne. Nero, Alcohol 120% og CloneCD reagerer på samme måte; med å spytte ut skuffen og be om disk, selv når det er en disk i allerede. Jeg har ikke gjort noe annet som skulle kunne forårsake dette enn å ta ut en defekt CD-brenner som var på samme IDE-kabel og fikse slave/master-settingene deretter. Noen som vet om DVDRW'en er defekt og må returneres til selgeren, eller om det er noe annet jeg kan prøve? Har forresten prøvd å reinstallere brenneprogrammene, og firmware er siste versjon (0059). Endret 22. august 2004 av Aetius Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 sjekka om det er noe feilmelding på disken under enhetsbehandling? avinnstaler hele disken og innstaler maskinvaren på nytt. Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 22. august 2004 Forfatter Del Skrevet 22. august 2004 Er gjort, uten at det hjalp. Har også testet brenneren i en annen maskin, med ren og fersk installasjon av både WinXPProSP1 og Nero v6.3. Akkurat samme problemet der, så på lørdag går den rett tilbake til selgeren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå