Åsmund Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Er det farlig å kjøre 3.6v inn på MD mot 3.0 normalt? Lenke til kommentar
evil-twin Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 For å se om den fungerer nå, er det bare og sette inn batterier istedenfor adapter og høre om det kommer lyd. Ville og skaffe meg ny adapter. Åssen du fikk til å putte inn feil spenning er ett annet spørsmål. Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 22. august 2004 Forfatter Del Skrevet 22. august 2004 øø jeg har ikke testa den nye spenninga enda. Hvorfor jeg spør er fordi jeg har en ødelagt drill med 3.6v jeg tenkte kunne gi mange timer musikk. Lenke til kommentar
ddd-king Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Sett en diode i serie med batteriet. Spenningsfallet over dioden er ca. 0.6V-0.7V og da skulle det ligge på rundt 3.0(+-) Du vil tape litt effekt over dioden, men det skulle ikke være noe problem? Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 23. august 2004 Forfatter Del Skrevet 23. august 2004 holder vel en stund uansett ja Lenke til kommentar
Sesam Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 jeg ville ikke testet det.. 0.6v er ganske mye mer det.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå