rockingchair Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 (endret) I posten Samfunn som vil fungere diskuteres det heftig hvilken styreform som passer samfunnet og folket best, og her midt i kommer utsagnet - "democrati er best, det har minst coruption og waste og høyest comerse og worker eficiansy." En ørliten kobling til Civilization3? ;p Flere som slo latterdørene opp av denne? Endret 22. august 2004 av troyel Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 (endret) du har vel "gullkorn"-delen for slike poster edit: ble den flyttet? eller var det jeg som tullet her? Endret 22. august 2004 av _Julenissen_ Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 du har vel "gullkorn"-delen for slike poster edit: ble den flyttet? eller var det jeg som tullet her? Du som tullet Lenke til kommentar
enden Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Haha, noen som sliuter med å skille fantasi og virkelighet Tips: Bytt til fundamentalisme og gjør alle morro- og tax-men om til forskere så får du samme effekten men aldri civil disorder (krever mange byer for å funke skikkelig) Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Haha, noen som sliuter med å skille fantasi og virkelighet Tips: Bytt til fundamentalisme og gjør alle morro- og tax-men om til forskere så får du samme effekten men aldri civil disorder (krever mange byer for å funke skikkelig) Men bare i 2'ern! I siste versjon er kommunisme greia om man skal bedrive langvaring "integrasjon" Tror jeg har svar på denne før? Ahh, i klagemuren tenker jeg! Husker jeg forresten tenkte på Civ når jeg skrev en stil/ oppgave om forurensing i engelsken på skolen og brukte ting derfra. Fikk t.o.m bra karakter! Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Noe av det aller verste må vel være den enorme feilstavingen. Lenke til kommentar
BolleKalle Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 For det var vel ikke meningen. Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Jeg snakker om quoten. Tror ikke det var meningen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå