Gå til innhold

Erfaringer på G556E/G556

Tored

Anbefalte innlegg

Helt enig med deg, men som nevnt i posten min over, sjekk ut DigitalImpuls.no, lurer på om de har en lignende maskin til 15995 MED dvd brenner... Bare sånn hvis du vil ha lyst på det;) Noen som har linker til noen reviews av maskinen, enten norske eller utenlandske sider.

-Totto

Ja, digitalimpuls har en lignende til 15500,-. Forskjellen er at denne har DVD+R/RW brenner inkludert, men mangler 512MB(1024MB i en brikke?) på RAM i forhold til den hos Multicom.no der den koster 15995,- . Ellers er de helt like etter hva jeg kan se. Multicom har en med DVD+-R/RW brenner med samme specs. for 16995,- Men siden jeg i utgangspunktet har satt en limit på 15000,- og allerede gått opp tusen til på den limiten føler jeg at et sted må det stoppe. Må jo kjøpe operativsystem også!

Et lite spørsmål da er hva er å foretrekke? Mer RAM eller DVD-brenner. Hva bruker dere DVD-brenneren til. Jeg har cd-brenner og bruker egentlig ikke den altfor ofte så jeg tenkte at det kanskje holdt. Noen som har gode begrunnelser for hva jeg skal/bør velge?

Endret av tommo21
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...