hifiman Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Det er en ting jeg lurer på : - Jeg kobler til ipoden via dockstation ,[uSB 2.0] - Men når jeg starter itunes så blir batteriflatt med engang ... Hvorfor ?? Noen som har samme probleme ?? Lenke til kommentar
Giugiaro Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Hmm, låser den seg da? Hadde et problem med iPoden her om dagen og da den var tilkoblet til iTunes viste batterimåleren at det var ingenting igjen. Men det var det altså. Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Når du kobler iPod til pc'n vil batteriet lades automatisk. Det du ser er antakligvis bare at batteriet lades . Forhåpentligvis Lenke til kommentar
Lou Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 hifiman; hvilken iPod har du kjøpt deg? Fornøyd? Vurderer en 40GB, men syns det er kjipt at den ikke kommer opp som ekstern HD, automagisk, når den plugges inn. Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 hifiman; hvilken iPod har du kjøpt deg? Fornøyd? Vurderer en 40GB, men syns det er kjipt at den ikke kommer opp som ekstern HD, automagisk, når den plugges inn. Anapod Explorer lar deg bruke iPod som ekstern HD Lenke til kommentar
Giugiaro Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 hifiman; hvilken iPod har du kjøpt deg? Fornøyd? Vurderer en 40GB, men syns det er kjipt at den ikke kommer opp som ekstern HD, automagisk, når den plugges inn. Anapod Explorer lar deg bruke iPod som ekstern HD Kan noen fikse en kopi av dette programmet til meg? Lenke til kommentar
hifiman Skrevet 23. august 2004 Forfatter Del Skrevet 23. august 2004 Jeg har 20GB Versjonen av ipod og er meget fornøyd men jeg får ikke til å laden via usb, vet ikke hvorfor ??? Lenke til kommentar
Ingeborg4 Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 hifiman; hvilken iPod har du kjøpt deg? Fornøyd? Vurderer en 40GB, men syns det er kjipt at den ikke kommer opp som ekstern HD, automagisk, når den plugges inn. Anapod Explorer lar deg bruke iPod som ekstern HD http://www.redchairsoftware.com/anapod/trial.php <- anapod..her kan du laste ned det Lenke til kommentar
ersa Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Jeg har hørt at ikke usb har nok strøm til å lade iPoden. Lenke til kommentar
mag86 Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Jeg har hørt at ikke usb har nok strøm til å lade iPoden. Den har det. Men ikke alle. Lenke til kommentar
Fry Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 naar jeg bruker ipoden paa en laptop blir bateriet fort tomt, selv om laptopen staar til lading, men naar jeg bruker den paa stasjonaer saa lader den Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Hvis du bruker...tror det var 3-pins firewire i stedet for 6pins så vil den ikke lade. Lenke til kommentar
Giugiaro Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Hmm, kan jeg bruke både Anapod og iTunes? iTunes for musikk og Anapod for diverse filer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå