Sjøbanan Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 hei jeg har kjøpt prix pcen. Men nå henger windows seg i Velokommen bildet i starten hva er galt? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 har du kommet inn i windows før? Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Litt vanskelig å si ut i fra en så snever feilmelding, men det skal jo følge med gratis support på handelen, så hvorfor ikke bare ta og ringe de ? Så regner jeg med de evt. erstatter noe for deg hvis det skulle være noe defekt. Lenke til kommentar
Sjøbanan Skrevet 22. august 2004 Forfatter Del Skrevet 22. august 2004 har du kommet inn i windows før? Nei Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 hm.. kan være noe gærent med noe ja.. ville tatt den med meg til prix i morra jeg, kanskje de er så snille at de gir deg en ny en. eller så følger det vel med noe support!? ring det du.. Lenke til kommentar
Sjøbanan Skrevet 22. august 2004 Forfatter Del Skrevet 22. august 2004 Men kan være gale? Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Men kan være gale? MYE! RAM, CPU, HK, HD, PSU, vifter, korrupt installasjon... you name it. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 jeg tror nok det er korrupt innstalasjon følgte det med noen recovery cd'er så kjør dem! Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Jeg ville tatt den med til service... Litt fattig beskrivelse av problemet ditt så det er vanskelig å se hva som er galt. Prøv f.eks å laste ned memtest fra en annen maskin, installer på en tom diskett og kjør ved oppstart av maskinen. Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 jeg tror nok det er korrupt innstalasjon følgte det med noen recovery cd'er så kjør dem! Det hadde jo vært litt rart også, i og med at det samme imaget er ghostet på alle maskinene de selger. Som sagt tidligere, ta kontakt med support, da det høres ut som om du ikke har vært borti så mye feilsøking før. Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Fullt mulig at noe gikk galt under image-overføringen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå