johenrikl Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Jeg har en pc med billionton bluetooth adapter, også har jeg en k700i mobiltelefon. Vil gjerne fjernstyre ting som windows media player via mobilen min, vet dette er mulig på mac med salling clicker, men jeg har også hørt at det er mulig i winxp, noen som vet hvordan det gjøres? Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 start media player, og opprett kontakt mellom telefonen sine serivices. K700i har innebygget fjernkontroll, så du an kontrollere WMP,Powerpoint og musen Lenke til kommentar
johenrikl Skrevet 22. august 2004 Forfatter Del Skrevet 22. august 2004 menne... kan du forklare hvordan man gjør dette? Lenke til kommentar
johenrikl Skrevet 22. august 2004 Forfatter Del Skrevet 22. august 2004 Trenger jeg å sette opp bluetooth på pcen noe mer? Vet at enheten fungerer som den skal, men om jeg trenger å sette opp fler tjenester. Fikk det nesten til å fungere tror jeg.. men fikk noe problemer med bluetooth connection når jeg skulle bruke fjernkontrollen på telefonen Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Har du et bluetooth-ikon ved klokken (på PCen, nedre høyre hjørne)? Prøv å høyreklikk på det, og så velger du Rask tilkobling->Bluetooth-serieport->Telefonen din. Eller lignende. Det må til for å koble SX1en min til PCen min, kanskje det hjelper deg? Lenke til kommentar
johenrikl Skrevet 22. august 2004 Forfatter Del Skrevet 22. august 2004 Prøvde dette.. men da ble bluetooth på telefonen opptatt.. og jeg fikk ikke bruke fjernkontrollen Lenke til kommentar
krsyver Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Er det andre telefoner dette går med, f.eks Nokia? Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Jeg husker faktisk ikke i farten hva jeg gjorde. På travelmaten så fikk jeg en liste over tjeneste på telefonen. Jeg aktiverte den porten som trengtes og gikk inn på Fjernkontroll. Det var det eneste. Nei, tror ikke det er en nokia som har denne muligheten. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Nei, tror ikke det er en nokia som har denne muligheten. Joda. 6600 og 7610 kan gjøre dette, hvis man installerer Bemused. Alle andre Series60 telefoner skal også kunne det, så SX1 kan det også. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Symbian telefoner har mulighet for dette. (bla. 3650, 3660, N-gage, N-gage QD, 7610, 6600, 6620, 6250, 6630, 9500?, Sx1, P900,P800 og P910 har mulighet for dette.) Lenke til kommentar
Feh Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 (endret) Prøvd bemused på nokia... fikk det ikke til å funke... først fikk jeg feilmelding om at maks antall BT tilkoblinger var i bruk, så fiksa jeg det, og nå, hver gang jeg prøver å trykke på enten play etc. eller refreshe filene så begynner den på Connectin..., så Refreshing... så står det bare "connection timed out" Noen som har noe peiling? Edit: Wehey fikk bemused til å funke... måtte bare laste ned riktig fil her: Bemused.zip så leser man readme NØYE og så funker alt fett :D testa det og kontroll over winamp funka drit fett, kunne browse alle filer og greier... (har 2000) og det gikk ganske fort å finne frem... Endret 11. september 2004 av Feh Lenke til kommentar
SiR0 Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Flytter denne til 'Programvare, spill og OS'-kategorien. Lenke til kommentar
muffe Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Er dette mulig på f.eks. T630? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå