richardchristy Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 (endret) Jeg har funnet frem til at jeg vil gå hen og bestille dette kabinettet: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=FU268WS Så kommer sp.målet om mål og størrelse.. Passer mitt hovedkort dette kabinettet? Jeg har en HP Pavilion t460. Link: http://h10010.www1.hp.com/wwpc/no/no/ho/WF...61-8106133.html Stats: Microsoft® Windows® XP Home Edition Intel® Pentium® 4 2,80EGHz 512 MB Intel® i848P-brikkesett 200 GB DVD-stasjon 6 USB 2.0-porter (2 foran) 2 Firewire Interface-IEEE-1394 (1 foran) 1 parallellport 1 seriell port Audio tilkobling i front V92-klargjort modem Creative Sound Blaster® Audigy® 2 1 AGP ATI RADEON™ 9600 256 MB grafikkminne TV-utgang Noen som har peil? Tusen takk for alle svar!! Endret 22. august 2004 av jorgen_veisdal Lenke til kommentar
kake_fredrik Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 (endret) GÅr sikkert bra ja det vil passe! men du må demontere alt inni pcen uten om minnebrikkene + cpuvifte, har du erfaring med og bygge pc? jeg ville ikke ha gjort det hvis jeg var deg. uten noen erfaring eller noe, siden du har kjøpt en ferdig bygget pc. + du MISTER ALL GARANTI Endret 22. august 2004 av kake_fredrik Lenke til kommentar
MoFFaSSa£ Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Garantien gir jeg $£$#* i. Effekt som er support firmaet til den ferdibygde PCen min er jeg milt sakt ikke fornøyd med. Effekt er træg med å bearbeide oppdrag. De har brukt 5 uker på å fikes PCen min............... og den er ennå ikke fiksa Det er siste gangen jeg kjøper en ferdig bygget PC Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Ja det vil funke, en kamerat av meg har den samme, og han bytta te chieftec, men et helvetes jobb Lenke til kommentar
Levicom Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 kjøp heller dette kabinette, det finnest selvfølgelig i andre farger også, eg har hatt det kabinettet skøl, men beli lei av det så eg selgte det for 200kr og kjøpte meg chieftec fulltower! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå