H-kon Skrevet 2. mai 2002 Del Skrevet 2. mai 2002 Er egentlig ikke normalt at jeg gjør dette her, men men. Jeg har crunchet for "ArsTechnica - Team Lamb Chop" i ganske lang tid. For tiden er dette den gruppa som leder racet og har egentlig nesten gjort det siden det startet, med et lite innhopp av "Art Bell" http://www.teamlambchop.com Nå lurer jeg på om det er noen her som kunne tenke seg å bli med oss i å beholde førsteplassen som vi har totalt sett? Aktiviteten er veldig stor rundt dette siden det nå er en "krig" om hvem som skal inneha førsteplassen, enten ArsTechnica eller SETI.Germany og jeg må si at det er ganske morsomt å være medlem av verdens største Seti@home gruppe. Sjekk forumet på ArsTechnica om dere har lyst. Jeg heter H-kon der også som jeg generellt vil også anbefale på det sterkeste (medlem i snart 3 år) Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 2. mai 2002 Del Skrevet 2. mai 2002 Quote: On 2002-05-03 00:56, H-kon skrev:Er egentlig ikke normalt at jeg gjør dette her, men men. Jeg har crunchet for "ArsTechnica - Team Lamb Chop" i ganske lang tid. For tiden er dette den gruppa som leder racet og har egentlig nesten gjort det siden det startet, med et lite innhopp av "Art Bell"http://www.teamlambchop.com Nå lurer jeg på om det er noen her som kunne tenke seg å bli med oss i å beholde førsteplassen som vi har totalt sett?Aktiviteten er veldig stor rundt dette siden det nå er en "krig" om hvem som skal inneha førsteplassen, enten ArsTechnica eller SETI.Germany og jeg må si at det er ganske morsomt å være medlem av verdens største Seti@home gruppe. Sjekk forumet på ArsTechnica om dere har lyst. Jeg heter H-kon der også som jeg generellt vil også anbefale på det sterkeste (medlem i snart 3 år) Har du tro på d,at d er andre i planeter med liv på???? Lenke til kommentar
H-kon Skrevet 2. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2002 Ja, å tro noe annet vil være mye galere. Lenke til kommentar
roaldhansen Skrevet 3. mai 2002 Del Skrevet 3. mai 2002 rent statistisk sett så MÅ det være liv der ute. Lenke til kommentar
howards Skrevet 10. mai 2002 Del Skrevet 10. mai 2002 ren statistisk er det IKKE liv noen andre steder. Rent statistisk er det ikke liv på jorden heller. Men det ER en mirkoskopisk sjanse for å vinne førstegevinsten i lotto 52 uker på rad. Det ER også en sjanse for at det finnes liv andre steder enn her. Så hvorfor ikke? Jeg kjører også seti... Lenke til kommentar
BBC Skrevet 10. mai 2002 Del Skrevet 10. mai 2002 Jeg vil ikke være en av de som blir zappet av aliens når de kommer, fordi jeg var en av de som ikke kjørte Seti.. :smile: Lenke til kommentar
mbst Skrevet 13. juli 2002 Del Skrevet 13. juli 2002 Quote: Den 2002-05-10 10:02, howards skrev:ren statistisk er det IKKE liv noen andre steder. Rent statistisk er det ikke liv på jorden heller. ehh... beregninger om slikt baseres jo på skjønn. Forskerne gjør anntakelser i alle ledd. For alt vi vet kan jo universet like godt være badet i liv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå