OgnOmm Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Hadde det før jeg formaterte, men husker ikke hva jeg gjorde for å få det til. Noen som kan være vennlige å forklare meg det? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 eh.. mener du å lagre et bilde du har tegnet i paint som jpg-format? Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 (endret) Eller mener du at du vil åpne jpg med paint som default? Høyreklikk på et jpg bilde - Egenskaper - Se etter "opens with" og trykk på "change" Edit: Å lagre som jpg gjør du som med alle andre formater. Trykker på "lagre" knappen og velger ditt format. Endret 22. august 2004 av Jonas Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 22. august 2004 Forfatter Del Skrevet 22. august 2004 Poenget er at paint i win 2k ikke har støtte for jpg, men bare bmp. Det er dette heg vil gjøre noe med. Tremger noen form for codec til paint. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Poenget er at paint i win 2k ikke har støtte for jpg, men bare bmp. Det er dette heg vil gjøre noe med. Tremger noen form for codec til paint. er det ikke bare å velge save as/lagre som da? Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 22. august 2004 Forfatter Del Skrevet 22. august 2004 Nei........ Må legge inn/fikse noe så jeg i det hele tatt får muligheten til å velge å lagre i det formatet. Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Tror neppe paint er laget med en plugin funksjon som gjør at du kan lagre i andre formater. Last ned photoshop e.l. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 vi kjører win 2000 på jobben og der kan jeg fint velge jpg som format.. Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Det er nok ikke noe forskjell på paint i 2k og xp (som jeg vet om). Om den ikke hadde støttet jpg hadde jeg blitt veldig forundra iom. at den gjorde det i windows 9x Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 22. august 2004 Forfatter Del Skrevet 22. august 2004 Det er ikke støtte for jpg hos meg, og jeg har lagt inn sp4. Hadde støtte etter at jeg gjorde et eller annet forrige gang jeg la inn win på nytt. Det er nå slik det er. Merkelig at det er mulig å lagre med jpg i 9x, og ikke 2k! Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Du kan jo prøve å re-installere Win2k, eller bare laste ned et veldig enkelt bildebehandlings-program Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 22. august 2004 Forfatter Del Skrevet 22. august 2004 Blir nok til at jeg legger inn win på nytt, men ikke for å få støtte for jpg, for jeg har ikke hatt det da andre gangene jeg har lagt inn 2k. Får vel legge inn photoshop, men det er det at det er så lett å bruke paint til printscreen og slikt. Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Du kan jo bruke .png... Bildene blir som .jpg filer, kanskje litt mindre også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå