B4stian Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 prøvde å bruke nummersøk på telefonkatalogen.no, men ingen treff. er det en annen måte å prøve og finne nummeret på? Lenke til kommentar
enden Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Gule sider. ...er det samme. Hvis nummret ikke ligger i databasen til Findexia så er det ikke registrert i noen sentral database her i landet (reservert mot slikt). Muligheten er å google det, men jeg tror ikke du bør ha store forhåpninger om å treffe... Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Gule sider. ...er det samme. Daså. :/ Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 www.1890online.no <- Bedre enn Telefonkatalogen.no har jeg funnet ut.. Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 vel.. som en person tidligere skrev så hvis ikke findexia har det nummeret registrert så kan det reservert mot slike ting. Det kan og være et netcom kontant kort. Dette registreres jo ikke i det hele tatt med navn. ( Noe jeg synes er idiotisk. ) Selv har jeg blitt utsatt av misbruk med netcom kontantkort. Personer som ringer midt på natta for å selge noe. Og når man prøver å finne det ut hvem det er så vet selv ikke Netcom svaret. Hørt no så tåpelig?! Eneste muligheten så få sperret noe slik er å anmelde forholdet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå