jonathankrane Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 når jeg flyr i battlefield og skal svinge så legger jeg nakken helt på siden til jeg får kink i nakken sånn at jeg dør på spillet . hehe Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 *pointup* been there, done that Spiller unreal, og brøling evt taunting av bots (med stemmen, ikke kommandoer... ps: har ikke mic heller ) er ikke uvanlig.. ellers hjelper det alltid å trykke litt ekstra hardt på f.eks. W når man skal løpe fortere Lenke til kommentar
MemorY Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 (endret) vet ikke om detta kan kalses innlevelse. hvis jeg dør så kaster jeg noe i veggen som regel mobilen(må slutte med det har ødelagt 2 tlf på det ) Men eller er det vel når man spiller bilspill på konsol så lener jeg meg over til siden jo også hvis jeg hoper så spener jeg musklene i beina og prøver og hoppe mens jeg sitter i stolen.. trykleif Endret 24. august 2004 av rkg1000 Lenke til kommentar
Blue Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 hehe Joda kjener meg i gjenn i di fleste beskrivelsene i det å leve seg inn i spill. Har en kompis som er helt blottet for innlevelse.....han sier at det er da bare et dataspill...trykking på knapper....ikke rart han blir lei ganske fort Lenke til kommentar
Millmax Skrevet 25. august 2004 Forfatter Del Skrevet 25. august 2004 Er jammen glad spillene ikke kommer på disketter allá gamle Amiga takter. Tror jeg kunne stilt opp i OL i følgende øvelser: Diskettkasting i vegg Håndknusing av disketter Resetknapp hærping Egentlig er vel HW destruction ikke innlevelse i seg selv, men et resultat at plutselig raseri og bunnløs frustrasjon Lenke til kommentar
tåa Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Det er jo ikke noe galt med innlevelse. Klarer du ikke å leve deg inn i det du spiller får du heller ikke den samme opplevelsen av det. Det behøver selvsagt ikke skje fysisk, men for oss spillere har det nok en tendens til å gjøre det. Jeg legger meg alltid litt mot siden når jeg kaster meg sidelengs i Max Payne. Det har noe å gjøre med å sette seg inn i noens situasjon. Jeg tror faktisk også det har hendt at jeg har etterapet skuespillernes bevegelser når jeg har sett på film. Ikke ofte, men likevel. Og har du vanskeligheter med å leve deg skikkelig inn i spill, så har jeg et tips til deg: Ikke bare kjør tankeløst gjennom brett etter brett. Stopp opp av og til, og tenk over rollen din. Hvem er det du spiller? Hva er vedkommendes mål? Og hvordan endte du opp i den situasjonen du nå befinner deg i? Slikt kan faktisk gjøre underverker for spillegleden, uansett sjanger. Lenke til kommentar
Sheel Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Pleier å hoppe og sprette i stolen når jeg kjører CMR 04, brøler til kartleseren at han tar feil osv. Ser også rundt hjørner og tror jeg kommer til å se fienden "bak kanten". Morsomt med litt innlevelse, men er noen som overdriver "litt", var på LAN en gang, der var det en fyr som satt med skikkelig terrorist drakt å hyla og skreik ut jihad osv. i CS, helt sykt.. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Er jammen glad spillene ikke kommer på disketter allá gamle Amiga takter. Tror jeg kunne stilt opp i OL i følgende øvelser: Diskettkasting i vegg Håndknusing av disketter Resetknapp hærping Egentlig er vel HW destruction ikke innlevelse i seg selv, men et resultat at plutselig raseri og bunnløs frustrasjon Tror jeg har vært en god konkurent mot deg der Har mange data ting som har blitt totalt herpa fordi jeg var litt for mye "inne" i spillet. Har blant noen ting herpa en diskett til det ugjenkjennelige. Knekt X antall med CD plater (ikke originale spill, brennplater som var feil brent) og herpa noen IDE kabler som jeg ikke hadde bruk for Har et veldig stort sinne, liker ikke å tape i spill. Når jeg satte på skolen engang og spilla "elastomania" , kræsja sykkeln, og jeg måtte starte på nytt. Dælja knyttneven i tastaturet så kanppen fauk. Herpa tastatur, virka, men, litt dårligere funksjonalitet på det Om man ikke innlever seg i spill, blir det fort kjedelig. Det er derfor du kjøper spill, for å slippe unna den virkelige verden Lenke til kommentar
CMOTDibbler Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Jeg ble noenganger skikkelig sint og så frustrert på enhetenes dumhet i StarCraft at jeg brølte og kjefta og hamra hardt i bordet. Aldri følt meg mer Nils Arne Eggen Lenke til kommentar
the_c Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Husker i min spede barndom da jeg og noen venner holdt på med "The Last Ninja" på commodore 128 makina mi. Det var ei sump som vi skulle kommer oss over ved å hoppe på noen steiner som var plassert i sumpa. Vi ble så lei av å bomme på steinene, at når vi gjorde et vellykket hopp, så merket vi av på skjermen (en liten reise tv) med sprittusj, akkurat hvor vi måtte stå for å klare hoppet... Those where the times... Har forresten hørt snakk om at det skal kommer en ny versjon av the last ninja.. Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Når man lever seg inn sier det bare at man liker spillet, at man konsentrerer seg. At det kansje er et nytt spill. Og at du føler du er med i spillet! Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Jeg lever meg helt inn i DOOM3, noe som resulterer i en spillopplevelse utenom det vanlige. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 (endret) Dette med å bøye på hodet i diverse retninger har alltid vert en ting hos meg En annen mindre bar ting er bannskap uten like og raseri anfall i alle høgste grad En gang for lenge siden, PS1 sine dager da tekken var ett av de store spillene, ble eg så forbanna at eg slo hånden gjentatte ganger i veggen hver gang eg blå slått K.O. Resultat, en blodig vegg samt hånden så ikkje bedre ut den heller Så var det data bordet da, har knekt av en stoor til av selve bordet pga slag.. For non dager siden da eg satt å spilte CS : source ble eg så forbanna(en av de dagene der statsen går der den ikkje skal ) at eg knuste til tastaturet en masse! da eg sku bruke venstre CTRL knappen ble eg paff " hvor faan er den blitt av" :!: den låg på golvet bak meg heheh merket også at space tabben var heilt skjeiv lurer på hvorfor. Kan si at det sånn; mitt packard bell tastattur har vert igjennom mye, og overlevd Digger det!! Må bare fortelle om en gang da eg spilte NFS:U. En bane der eg alid låg på 1` plass, og altid siste svingen før mål kom det en bil å krasjet i meg! Da mener eg HVER BIGIGE GANG aldri på samme plassen i veibabanen heller Resultat! Tastaturet låg ute i kjellarstua å musa i andre endne av rommet Opp til dere da å gjøre en mening om det er trygt å befinne seg rundt meg på ett LAN puh.. ble en del det derre azz, sorry for evt skrive leif EDIT : sier det igjen, pokker så mye smilys eg bruker da! Endret 30. august 2004 av Mala Lenke til kommentar
The_evil_blue_toad Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 For tiden sitter jeg og hyler kommandoer av hele mitt hjerte, i ny og ne kan et rungende "ROMA VIKTOR" høres fra kjelleren vår. For dere som ikke har gjettet det ennå har jeg altså demoen til Rome TW Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Hyler "Come and gett it f¤%¤% gooks!" når jeg spiller BFV... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå