Anterialis Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 se topic... På forhånd takk Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 For å svare direkte på spørsmålet ditt: ja, det funker helt fint. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Ja. a { background-image:url(img.png); background-position:top left; } a:hover { background-image:url(img.png); background-position:bottom left; } Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Hvis du har flere knapper du skal ha hover på da? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Hva med å prøve selv først? ace_ventuora: Da bruker man (selvfølgelig) klasser. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Mine erfaringer tilsier dog at man kan få visse problemer med at hover-effekten ikke forsvinner igjen i IE. Lenke til kommentar
harald_ Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Mine erfaringer tilsier dog at man kan få visse problemer med at hover-effekten ikke forsvinner igjen i IE. har aldri jeg hatt noen problemer med... Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Nope, aldri hatt problemer med det før... Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 22. august 2004 Forfatter Del Skrevet 22. august 2004 (endret) Jeg har prøvd selv, og fikk det _ikke_ til. Siden. Nå man peker på linkene skal det komme opp pris lenger ned på siden etter "Pris".... Det funker fint i Opera, men i IE funker det heller dårlig.. Det er bare en side hvor jeg kan se hvilke biler som jeg kan kjøpe.... Ikke noe seriøst Endret 22. august 2004 av w3p Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Det funker i IE vi sier det gjør det... Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 drange_net: Det var visst meningen at tekst skal dukke opp en annen plass på siden. Jeg skal finne link når jeg kommer hjem, men noen andre kommer meg trolig i forkjøpet. Lenke til kommentar
enden Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Det er ikke noe vis i å bli påståelige. Hvis dere mener det virker i IE, men ser klart å tydelig at w3p ikke får det til, så hjelp han med problemet, ikke bare lag deres egne eksempler for å vise at dere hadde rett... Jeg har blant annet en javascript variant på disjointed rollovers her, hvis ingen andre skulle finne en løsning på problemet ditt Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Det var da fælt til mas... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå