keithho Skrevet 2. mai 2002 Del Skrevet 2. mai 2002 ka farsken er raid? får ikkje den til å virke i mitt hovudkort... Hadde vore kjempe fint om noe forklarer meg korleis den funka.... Se sig. Har to harddisk Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 2. mai 2002 Del Skrevet 2. mai 2002 Quote: On 2002-05-03 00:17, keithho skrev:ka farsken er raid? får ikkje den til å virke i mitt hovudkort... Hadde vore kjempe fint om noe forklarer meg korleis den funka....Se sig. Har to harddisk les bruker manualen,d stå der hvordan,har hatt bx133-RAID. Lenke til kommentar
sly Skrevet 3. mai 2002 Del Skrevet 3. mai 2002 Skal du benytte raid så er det for å lage en identisk kopi på en harddisk (må være dønn lik disk 1)samtidig som du bruker den andre (sikerhetskopi) Mirroring. eller så er det for å øke hastigheten på en harddisk ved at havlparten skrives til hver sin disk ( du kan legge sammen mengde lagringskappasitet )split. Pass på å merke deg hvilken IDE pos. du setter de enkelte komponentene i, da disse må settes inn riktig. Jeg vet at du også kan benytte det til å skrive til CDR samtidig som at allt annet går som normalt, men jeg vet ikke om det er spesielle h-kort. Lenke til kommentar
JonV Skrevet 3. mai 2002 Del Skrevet 3. mai 2002 Diskene må IKKE være dønn like men Raid oppsettet blir ikke raskere og større en den minste og tregeste disken. _________________ [ Denne Melding var redigert av: win_xp på 2002-05-03 10:44 ] Lenke til kommentar
keithho Skrevet 3. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2002 Hvordan setter jeg opp raid da? please svar?? Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 3. mai 2002 Del Skrevet 3. mai 2002 Quote: On 2002-05-03 18:53, keithho skrev:Hvordan setter jeg opp raid da?please svar?? Har ikke du bruker manual til abit kortet ditt?????Kjetil Lenke til kommentar
keithho Skrevet 3. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2002 jo og harddisken virker eller kjører ikke på raid... Kom igjen ,det må jo være smarte folk her som kan foklarer meg step for step om hvordan å sette opp en raid!!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå