asad Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Etter MANGE timers redigering ( 50 ca ) klare jeg å rote opp i sporene, slik at lyden er blitt adskilt fra videoen, og siden jeg har så mange forskjellige "striper" her og der, oppå hverandre, er det blitt veldig vanskelig å finne ut av dette. Hvordan kan jeg finne videoen til en lydfil, uten å se mauelt hvor det passer inn i bildet? Jeg ser at i begynneslen av hver stripe som er "ødelagt" ( feil lyd/ikke noe lyd) er det en rød pil, holder jeg musa over den kommer det opp eks. +1:34:11. Hva vil dette si? Hvis noen kan hjelpe meg med dette vil jeg være enormot takknemlig. Utrolig kjedelig når sånt skjer. ( tipper det skjedde da jeg låste noen av linjene, og flyttet tracks ved hjelp av multitrack tool) ps. Sykt ustabilt dette programmet er. Lenke til kommentar
andm Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Er du heldig, har vel programmet lagret en del av handlingene dine. Har du prøvd undo? Lenke til kommentar
mrbard Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Det finnes en "history" hvor mange handlinger ligger lagret. Den er vanligvis på høyre side (ihvertfall hos meg). Eventuelt gå på Window-menyen, og "show history". Lenke til kommentar
Ursa Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 De tallene er hvor mye de har blitt flyttet, så om du beveger lydsporklippene til 0:00:00 igjen, så burde alt være i synk igjen. Veldig kjedelig sånt men alle de nyere redigeringsprogrammene har denne "idiotsikringen" (no offense, jeg har selv gjort samme tabben flere ganger enn de fleste! ) Lenke til kommentar
asad Skrevet 24. august 2004 Forfatter Del Skrevet 24. august 2004 jeg har funnet en save som lå ganske mye etter, men har nå fått alt på plass etter en god del jobb. dette skal jeg ALDRI gjenta igjen! Takk for tips though. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå