Lucas Skrevet 22. september 2004 Forfatter Del Skrevet 22. september 2004 nei, de sa at det var 750 personer i hallen ! da menes det besøkende ++ ! jeg sitter på 2 rad fra venstre på de nederste radene, helt oppe nesten ! Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Huff. Bare jeg som er litt glemsk her:P Det er f*nmeg fullt! Ble fullt i går rundt kl. 18. Det er tre døgn uten markedsføring, så er 644 plasser tatt! Dette blir stort! Btw. Lucas, du må skifte sigg. Siden er oppe Herr Brun Lenke til kommentar
Paxor Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Jeg kommer! Eller, det vil si at jeg har billett... Men det som gjenstår er bare hvordan jeg skal komme meg dit Men snille foreldre som ikke har noe mot en liten ferie er jo kjekt å ha når man skal ut på en liten tur (Hønefoss-Narvik) Lenke til kommentar
Lucas Skrevet 23. september 2004 Forfatter Del Skrevet 23. september 2004 Jeg kommer! Eller, det vil si at jeg har billett... Men det som gjenstår er bare hvordan jeg skal komme meg dit Men snille foreldre som ikke har noe mot en liten ferie er jo kjekt å ha når man skal ut på en liten tur (Hønefoss-Narvik) ja, men det er absolutt verdt det ! Lenke til kommentar
tbend Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 2 uker igjen i dag! Lenke til kommentar
Lucas Skrevet 23. september 2004 Forfatter Del Skrevet 23. september 2004 alle plassene (664) ble utsolg etter 4 dager, det var allerede over 300 registrerte etter 24t ! Men kan ikke Hardware.no få dette som en nyhet når den tid kommer ? Skjer mye rart som er verdt å få med seg ! Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 (endret) Men kan ikke Hardware.no få dette som en nyhet når den tid kommer ? Du får sende en PM til EC og spørre pent.. Edit: Ser dårlig ut, gitt Endret 23. september 2004 av Rikky Lenke til kommentar
Lucas Skrevet 23. september 2004 Forfatter Del Skrevet 23. september 2004 Men kan ikke Hardware.no få dette som en nyhet når den tid kommer ? Du får sende en PM til EC og spørre pent.. Hvis de vil ha en nyhet så gjør de vel det ! skal ikke mase med PM ! Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Hehee, det er stor fare for at jeg skal bedrive gjestespill i Narvik Studentradio. Selv om det er en annen kar som tar seg av hoveddelen... Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Da er ventetiden omme. Usle småtimer igjen til det er avreise. Kan love dere at jeg gleder meg. Kommer til å delta i BF-compo med deler av klanen og Casemodcompoen om det blir arrangert. Sitter forresten her: Er nok lett å få øye, med bamsefar genser og pcen ved siden av meg. Kom innom om du går forbi Ses der! (første gang jeg bruker den smileyen, scaaaary..) Lenke til kommentar
zaico Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Bamse: skal komme å kose villt og uhemmet med deg Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 *Angre sterkt på at jeg gav ut plassen* Tøs Lenke til kommentar
brillan Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 (endret) Laget en liten oversikt over hvor noen av hw.no brukerne sitter. Endret 6. oktober 2004 av eXploid Lenke til kommentar
satanjapan Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Jeg sitter ikke så langt unna deg bamsefar sitter på samme bord som deg helt nederst. Lenke til kommentar
Lucas Skrevet 6. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2004 Laget en liten oversikt over hvor noen av hw.no brukerne sitter. mhm du har glemt meg jeg kaller meg for Balder og sitter på plass 10805 Lenke til kommentar
brillan Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Laget en liten oversikt over hvor noen av hw.no brukerne sitter. mhm du har glemt meg jeg kaller meg for Balder og sitter på plass 10805 Ikke min feil at du fakenicker Lenke til kommentar
Lucas Skrevet 6. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2004 Laget en liten oversikt over hvor noen av hw.no brukerne sitter. mhm du har glemt meg jeg kaller meg for Balder og sitter på plass 10805 Ikke min feil at du fakenicker hehe godt poeng ! Lenke til kommentar
satanjapan Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Laget en liten oversikt over hvor noen av hw.no brukerne sitter. hvordan viste du at jeg sitter der jeg sitter? kunne jo vært en annen som kaller seg Dennis Lenke til kommentar
brillan Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Laget en liten oversikt over hvor noen av hw.no brukerne sitter. hvordan viste du at jeg sitter der jeg sitter? kunne jo vært en annen som kaller seg Dennis Gamblet Lenke til kommentar
Lucas Skrevet 7. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2004 Laget en liten oversikt over hvor noen av hw.no brukerne sitter. hvordan viste du at jeg sitter der jeg sitter? kunne jo vært en annen som kaller seg Dennis Gamblet du glemte Tbend ! hehe..*pirke pirke modus* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå