bamsefar Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Tja et lite treff hadde kanskje vært noe. Holder på å få fikset genser med nick på til NAIT, så å finne meg skal ikke være for vanskelig. Lenke til kommentar
Lucas Skrevet 16. september 2004 Forfatter Del Skrevet 16. september 2004 (endret) det hadde vært tøft ja, jeg skal sitte sammen med resten av Bjerkvik folka som skal sitte på gigabit !! lurer på hvilke compoer det blir ! siden har vært oppe for testing, og vi venter spent på plassreg og forum når siden åpnes ! Endret 16. september 2004 av Lucas Lenke til kommentar
Lucas Skrevet 16. september 2004 Forfatter Del Skrevet 16. september 2004 (endret) Tja et lite treff hadde kanskje vært noe. Holder på å få fikset genser med nick på til NAIT, så å finne meg skal ikke være for vanskelig. hvor bestiller du slik genser ? er ganske fett det da !! men en tradisjon er jo, en kveld på peppes for å stjele glass slik at du slipper å drikke av flaska hele tia ! stikk også innom #naitparty på EFNET Endret 16. september 2004 av Lucas Lenke til kommentar
brillan Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 (endret) hvor bestiller du slik genser ? er ganske fett det da !! H&M (Blanke gensere altså, så trykker du på nick selv) men en tradisjon er jo, en kveld på peppes for å stjele glass slik at du slipper å drikke av flaska hele tia ! 1. Flaske eier 2. Tyveri pga for så lite? :o stikk også innom #naitparty på EFNET Er der Endret 16. september 2004 av eXploid Lenke til kommentar
Lucas Skrevet 16. september 2004 Forfatter Del Skrevet 16. september 2004 ja..kan svare på det med tyveri, jeg behøver ikke iår.... har allerede hentet meg 1 glass ! :!: Lenke til kommentar
Apoc_ Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Jeg skal på nait! Men pass på hva du spiser. Fikk en ubehagelig opplevelse i fjor, av de pølsene de solgte. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Seff skal jeg på nait Nå har jeg ny pc og greier, gud jeg gleder meg. Men dassene suger! i hvert fall dassene i fjor. Noen som vet med sikkerhet hvor raskt internett det blir? Dennis, de sa da faktisk på høyttalerne at det var en fiberkabel som var blitt kuttet+ at crewet sa det... Menmen, jeg tar sikkert feil. Jeg er i alle fall sikker på at naIT blir konge!!! Herr Brun Lenke til kommentar
satanjapan Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Seff skal jeg på nait Nå har jeg ny pc og greier, gud jeg gleder meg. Men dassene suger! i hvert fall dassene i fjor. Noen som vet med sikkerhet hvor raskt internett det blir? Dennis, de sa da faktisk på høyttalerne at det var en fiberkabel som var blitt kuttet+ at crewet sa det... Menmen, jeg tar sikkert feil. Jeg er i alle fall sikker på at naIT blir konge!!! Herr Brun Jeg var med i crewet, og det var lagt 2 vanlige cat5 kabler ned til student boligene som har 100 mbit internett fra Uninett. de hadde 2 kabler i tilfelle en skulle bli ødelagt men den som klippet, klippet av begge ledingene. Det er ikke bare dassene som er inne i hallen du kan bruke, du kan gå ut og ca 50 meter så kommer du til til noen garderober der det er masse dass, som også er mye bedre Lenke til kommentar
Lucas Skrevet 18. september 2004 Forfatter Del Skrevet 18. september 2004 Det er ikke bare dassene som er inne i hallen du kan bruke, du kan gå ut og ca 50 meter så kommer du til til noen garderober der det er masse dass, som også er mye bedre ++ dusj muligheter, noe som vi ikke fikk før 2 eller 3 dag.. Lenke til kommentar
brillan Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Siden kommer opp klokka 00:00 Lenke til kommentar
Lucas Skrevet 18. september 2004 Forfatter Del Skrevet 18. september 2004 Forhåpentlig vis kommer også ett forum opp med det samme ! plassregistrering blir vel også mulig med det samme WWW.NAITPARTY.ORG Lenke til kommentar
brillan Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Nå er siden oppe Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Oh my god! Er jo fullt allerede! Har heldigvis fått plass til meg og en venninne Helt sykt så fort ting skjedde der da. Men en del av de reserverte plassene blir vel ledige igjen... Gjett om jeg gleder meg! Herr Brun Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Tenkte jeg skulle kjøpe en ekstra plass mellom meg og en kompis. Noen som vet om dette er mulig, og hvordan jeg evt gjør det? Har sendt mail,men har ikke fått svar enda.. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Jeg går ut ifra at det er mulig. Kjøper du en plass er den jo din, og de burde ikke nekte deg. Men jeg vet egentlig ikke. Evt. lag i en kompis av deg sitt navn, og bare bruk plassen hans Herr Brun Lenke til kommentar
brillan Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Hvem betaler 300kr for ekstra sitteplass? Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Fikk svar i morrest, og det var ikke noe problem. Deler jo selvfølgelig med en kompis så vi får halve hver da Lenke til kommentar
Lucas Skrevet 21. september 2004 Forfatter Del Skrevet 21. september 2004 Dette LANet kommer til å roxxe hele Nord Norge, Det er nord Norges STØRSTE LAN med plass for 644 LANere ! vil komme med dagelige raporter, og forhåpentiligvis bilder ! håper Hardware.no kan ha en liten nyhet om LANet etterhvert som det nærmer seg og om event's, compoer, premier (Penger, ADSL, ALT MULIG) osv ! Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Tja, jeg får stikke innom og henge litt med radiofolket siden jeg er med i Narvik studentradio da. Det jeg ser mest frem til er at det har blitt sagt at det ikke er LOV å ha med seg anlegg, alle må ha headset. Det blir bra det. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Noen som vet hvorfor det er plass til færre enn i fjor? Mener å huske at det var ca. 750 der i fjor jeg... Og de lovte at naIT2004 skulle være enda større... Pussig. Men det ken jo hende at jeg husker feil da Jeg gleder meg i alle fall villt! Hvor sitter alle sammen her? Jeg sitter nesten øverst på høyresiden(den som vender mot kiosken) av rad fire fra høyre. Herr brun Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå